fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

La Diputació confirma en la Fira de Londres l’entrada de noves touroperadores britàniques al turisme de Castelló en 2018

La Diputació confirma en la Fira de Londres l’entrada de noves touroperadores britàniques al turisme de Castelló en 2018

El Govern Provincial aconsegueix que importants plataformes turístiques comencen a comercialitzar el proper any a la província.

La Diputació de Castelló conclou avui la seua participació en la fira World Travel Market de Londres amb molt bones expectatives per millorar el turisme britànic de 2018. Tant és així que, fruit de les diverses reunions de treball realitzades pel personal de la Diputació, ja són diversos importants turoperadores britàniques les que han confirmat que començaran a comercialitzar producte turístic de Castelló el pròxim any 2018 i uns altres els que han mostrat un seriós interès per començar a fer-ho a mitjà termini.

El vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “es tracta de plataformes que treballen especialment el turisme actiu, en el que té a veure amb esport de muntanya. Este assoliment és molt important per al turisme de Castelló, pel que fa al perfil de turista que atreu, i per la temporalitat en què ho fa, ja que és un turisme que està fora de temporada alta i contribueix de forma molt important a la desestacionalització per la qual tant treballem de la mà dels empresaris de la província”.

El bon resultat de la participació de la Diputació en la fira de Londres es deu en bona part al treball que realitza el Govern Provincial de forma especial des de fa dos anys per fomentar la visibilitat de la destinació turística Castelló al mercat britànic per multiplicar els turistes d’este mercat a partir de l’engegada de les línies aèries a Londres i Brístol.

“Amb les touroperadores que ara han confirmat que comercialitzaran a Castelló fa dos anys que hi estem treballant. Ens reunim amb ells fa dos anys a Londres, aconseguim que incloguessen la destinació provincial entre les seues prospeccions de mercat amb viatges de familiarització perquè coneguessen la nostra província, i resultat de tot este treball en col·laboració amb el sector, avui podem donar esta bona notícia per a la província”, ha explicat Martínez.

Fruit d’aquest augment de la promoció i de les accions directes que la Diputació de Castelló està duent a terme al mercat britànic, la província porta tres anys incrementant el nombre de turistes britànics en la seva activitat, amb un increment previst per aquest 2017 d’un 15% respecte a la xifra de 40.000 turistes que van venir a Castelló en 2016..

Leave a Reply

Your email address will not be published.