fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Les Falles de Borriana es preparen per a la Nit de la Plantà

Les Falles de Borriana es preparen per a la Nit de la Plantà

El dimecres el jurat visitarà els monuments plantats per les 19 comissions falleres.

Les 19 comissions falleres de Borriana ja han tret els monuments al carrer, uns treballs que han culminat durant aquestes últimes hores prèvies a la Nit de la Plantà i que hauran d’estar completament acabats a primera hora de la jornada del dimecres, moment en què rebran la visita del jurat.

 Gran part de les Falles han aprofitat el cap de setmana per a traslladar i muntar les primeres peces en els emplaçaments corresponents, mentre que unes altres han deixat aquesta labor per a la jornada d’ahir dilluns.

La visita oficial de la Nit de la Plantà començarà avui dimarts a les 18’30 hores. La Reina Fallera, Laura Conde, la Reina Fallera Infantil, Marina Monferrer, i les seues respectives Dames de la Ciutat i Corts d’Honor acompanyades per l’alcaldessa del municipi, Maria Josep Safont, i la regidora de Festes, Lluïsa Monferrer, iniciaran el recorregut per la Falla Barri la Vila fins a visitar cadascun dels monuments.

 La Nit de la Plantà, que també comptarà amb la presència del Conseller d’Educació, Vicent Marzà, es perllongarà fins a la 1’45 de la matinada, moment en què està prevista l’arribada de tota la comitiva a la Falla Societat Club Ortega.

A partir de les 8 hores del dimecres el jurat visitarà i puntuarà els monuments, mentre que els premis a les falles guanyadores es lliuraran a la vesprada en un acte que tindrà lloc en La Llar Fallero a les 18 hores, i al que assistirà el President de la Generalitat, Ximo Puig.

La regidora de Festes, Lluïsa Monferrer, ha destacat que “amb els monuments en el carrer, les Falles de Borriana viuen un dels moments més festius i participatius de les festes. Tenim per davant quatre dies per a passejar pel municipi i gaudir de les obres d’art dels artistes fallers”.

 Per la seua banda, l’alcaldessa de Borriana, Maria Josep Safont, ha assenyalat que “per fi hem pogut veure el resultat del treball realitzat per les diferents comissions i només podem felicitar a cadascuna d’elles i als seus artistes. Convidem a veïns i visitants a visitar les Falles de Borriana durant aquests dies perquè val la pena veure d’a prop cadascun dels detalls que amaguen els diferents monuments”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.