fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Benicàssim dinamitza el comerç local amb la campanya #YoComproEnBenicàssim

Benicàssim dinamitza el comerç local amb la campanya #YoComproEnBenicàssim

Més de 70 comerços s’adhereixen a la iniciativa que es desenvoluparà durant dos mesos i se sortejaran 10 xecs de 100 euros.

L’Ajuntament de Benicàssim, a través de la regidoria de Comerç, en coordinació i amb la col·laboració de l’Associació de Comerços i Serveis Professionals de Benicàssim (Acoserbe), inicia hui la campanya de dinamització del comerç local #YoComproEnBenicàssim que té com a objectiu fomentar el consum en els establiments comercials i de serveis de la localitat, fer costat als establiments en aquests moments de crisi sanitària per la Covid-19 i premiar a aquells consumidors que aposten pel comerç local. “Una campanya amb la qual volem que els veïns de Benicàssim aposten per la proximitat, la familiaritat, el tracte i la qualitat que ofereixen els nostres comerços i serveis”. Així ho ha indicat aquest matí l’alcaldessa, Susana Marqués, durant la presentació de la iniciativa. “Conscients de la importància del comerç com a motor econòmic, des de l’ajuntament i Acoserbe hem fomentat la col·laboració dels nostres comerciants implicant a tot el sector, creant sinergies i oferint-los iniciatives que posen en valor la seua activitat, amb un projecte de dinamització i suport al comerç de proximitat”, ha afegit la primer edil.
Pel que fa a la campanya promocional, la regidora responsable de l’àrea, Vanessa Batalla, explica que es desenvoluparà durant dos mesos, fins al 12 d’abril, i són més de 70 els comerços i serveis els que s’han adherit a la iniciativa, des de botigues d’alimentació, fins a autoescoles i assegurances, passant per agències de viatges, acadèmies salons de bellesa, llibreries, papereries, moda i complements, cristalleria i decoració, òptica, fisioteràpia i fotografia, entre altres. “Els establiments participants estaran identificats amb un vinil especial en l’entrada dels negocis amb la imatge de la campanya i disposaran d’unes targetes de compra que facilitaran als seus clients amb espais per a segellar les seues compres”, ha continuat explicant Batalla. Cada negoci podrà posar un únic segell en cada targeta de fidelització per la compra dels seus productes o serveis.

Els clients, per a participar en el sorteig, hauran de completar la seua targeta de compra aconseguint huit punts, bé comprant i segellant en huit comerços o serveis diferents, o comprant mitjançant la utilització de l’app Zoco que, en aquest cas, cadascuna de les compres realitzades per aquest mitjà comptarà el doble, és a dir, dos punts, “i amb això perseguim continuar impulsant l’eina que connecta als clients i als compradors amb un sol clic”. L’aplicació mòbil, d’ús gratuït, està disponible tant per a iPhone com per a dispositius Android i es pot descarregar directament des de la web www.getzoco.com.

Una vegada completada la targeta amb els corresponents segells l’hauran de depositar en l’urna que se situarà en l’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local. El termini per a depositar les targetes serà fins a l’11 d’abril en horari de 9.00 a 14.00 hores i el dia 12 d’abril, últim dia de recepció de targetes, fins a les 12.00 hores.
Els premis consistiran en 10 xecs regal per un valor de 100 euros. El primer sorteig de cinc xecs se celebrarà el 12 de març, mentre que el segon sorteig serà el 12 d’abril. Finalment, els premiats hauran de canviar els xecs realitzant compres en, els establiments adherits a la campanya.

Leave a Reply

Your email address will not be published.