fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

La Diputació augmenta a 500.000 euros la seua inversió per convertir Castelló com la millor destinació per gaudir dels festivals

La Diputació augmenta a 500.000 euros la seua inversió per convertir Castelló com la millor destinació per gaudir dels festivals

Moliner presenta la nova programació a tota Europa en Fitur al costat dels directors d’Arenal, FIB, Rototom i San San.

“Potenciem encara més les oportunitats d’esta estratègia que ja l’any passat va generar 2.000 ocupacions i més de 60 milions d’euros”

17 de gener. La Diputació de Castelló ha augmentat la seua inversió fins als 500.000 euros per reforçar a la província de Castelló com la millor terra de tota Europa per gaudir dels festivals. Així, Javier Moliner ha presentat en l’aparador de Fitur la nova estratègia promocional de ‘Castelló, Terra de Festivals’ juntament amb els directors dels quatre grans festivals de la província: Arenal, FIB, Rototom i San San Festival.

L’objectiu d’esta important aposta promocional és incrementar encara més este any l’impuls del Govern Provincial a estos grans esdeveniments a la província per contribuir al fet que en 2018 se superen les 2.000 ocupacions i un impacte econòmic de més de 60 milions d’euros generats en el turisme de Castelló l’any passat.

El president de la Diputació, Javier Moliner, ha anunciat esta important pujada, recolzat per una important representació del sector turístic provincial, mitjans de comunicació d’àmbit europeu i els directors dels quatre festivals més importants que se celebren a Castelló: Melvin Benn, el director del FIB; David Sánchez, director de l’Arenal Sound; Santiago Álvarez, director del San San Festival, i Filippo Giunta,, director del Rototom Sunsplash.

“Perquè l’èxit de cada festival és el triomf de tota una província, avui anunciem que ampliem les inversions de patrocini reglats del Govern Provincial per este any fins als 500.000 euros, ampliant la partida en 100.000 euros més”.

Així, Moliner ha posat l’accent que l’objectiu és “potenciar al màxim l’efecte turístic d’estos esdeveniments a la província. Una inversió rècord per a un creixement turístic rècord al qual cal sumar tots els recursos que destinem a promocionar, al costat de la resta de l’oferta turística provincial, estos festivals en fires turístiques i ciutats europees”.

És per això que a més de la línia de patrocini xifrada en 500.000 euros, al llarg d’este any la Diputació invertirà més d’un milió d’euros per a la promoció internacional de la província en matèria de turisme de festivals amb especial atenció en aquells països com Regne Unit, amb connexió aèria directa amb Castelló.

Leave a Reply

Your email address will not be published.