
La publicitat i la programació d’esdeveniments i accions promocionals, entre els quals es troba l’assistència a tretze fires, centren bona part dels esforços que realitzarà l’administració local.
Després de l’aprovació provisional del projecte de pressupostos per a l’any pròxim per part del ple municipal, l’àrea de Turisme de l’Ajuntament de Peníscola ha detallat quines són les seues previsions per a 2020.
La promoció turística centra bona part dels esforços d’esta àrea, que contempla també la realització i programació d’activitats i esdeveniments promocionals, com l’assistència a fires nacionals i internacionals.
Més de 300.000€ es destinaran a promoció i publicitat al llarg de l’any pròxim per a contribuir a la notorietat de la destinació turística, xifra que se suma als esforços que es dedicaran a la consolidació del producte turístic Peníscola de Cinema i les inversions en intel·ligència turística per al desenvolupament del nou Pla Director de Peníscola com a Destinació Turística Intel·ligent.
Quant al producte Peníscola de Cinema, es pretén renovar el conveni amb Turisme Comunitat Valenciana, pel qual es destinaran 100.000€.
A més, en matèria d’intel·ligència turística, es contemplen 40.000€ per a la posada en marxa d’actuacions proposades en el Pla Director, així com 98.000€ per a la millora de l’accessibilitat de la Platja Sud.