fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Borriana obri el seu Mediterrània Pop Up Market a l’Arenal amb els productes de fins a 40 comerços locals

Borriana obri el seu Mediterrània Pop Up Market a l’Arenal amb els productes de fins a 40 comerços locals

Malgrat que durant tota la jornada la meteorologia amenaçava amb aiguar la inauguració, l’ambient mediterrani s’ha imposat davant un cap de setmana ple d’expectatives comercials.

La regidora de Comerç de l’Ajuntament de Borriana, Maria Romero, ha encapçalat al costat de l’alcaldessa de Borriana, Maria Josep Safont, la representació oficial que avui s’ha desplaçat fins a la zona de l’Arenal per a participar de l’acte d’inauguració del II Mediterrània Pop Up Market. Tal com ja es va explicar durant la presentació de l’esdeveniment realitzada a principis de setmana, tant la Federació de Comerç de Borriana com la mateixa regidoria, «hem volgut programar una jornada més que el passat any, vist que va haver-hi tanta presència de públic que vam creure convenient obrir ja el divendres i mantenir els horaris d’obertura durant el dissabte i el diumenge i oferir més possibilitats a les persones que decidisquen visitar-nos».

Per segon any consecutiu, el lloc privilegiat que s’ha escollit per a la celebració de la Mediterrània Pop Up Market ha sigut la zona ocupada per l’antic càmping de l’Arenal, ja que com han explicat des de l’organització «tant la possibilitat d’aprofitar les ombres dels arbres, com les facilitats oferides pel consistori a l’hora d’habilitar i poder disposar de possibilitats com la de la llum o l’aigua han fet que no hi haja un lloc millor».

Així, durant la vesprada, tant la representació municipal com el públic assistent ja han pogut gaudir de les peculiaritats i oferta especial del Mediterrània Pop Up Market. D’una banda, s’ha millorat i encara suposa un millor acolliment per al públic, la decoració i tematització de l’ambient de la fira, que enguany ha triat els motius tropicals i selvàtics, a més de la decoració floral per aconseguir un autèntic ambient mediterrani i refrescant. Tal com explica el concepte Pop Up Market, prop de quaranta comerços i tendes de Borriana han traslladat les principals novetats en moda, decoració, sabateria i tot tipus d’articles que durant tot el cap de setmana faran passar i adquirir a centenars de persones que s’acosten fins a la platja de l’Arenal. Com concloïa després de la inauguració la regidora de l’àrea, Maria Romero, «estem convençudes que ni tan sols l’amenaça de pluja que hem tingut avui farà que el públic es tire arrere, ja que si avui hem aconseguit citar a tanta gent, estem segures que tant el dissabte com el diumenge l’objectiu de donar a conèixer el comerç de Borriana i oferir els seus millors productes, quedarà complit».

Serà durant les dues jornades del cap de setmana quan els i les assistents puguen gaudir de tota la varietat d’activitats i propostes del Mediterrània Pop Up Market, que van des dels tastos gastronòmics, a tallers per a xiquets i xiquetes, actuacions musicals o les diferents zones temàtiques de la fira, com la chill-out per al descans i l’escolta de música, o la de show-cooking. Així, la multitudinària inauguració d’esta segona edició, tan sols és «l’aperitiu pel qual esperem que siga un cap de setmana de potenciació del nostre comerç local i de descobriment per part del públic assistent de la infinitat de possibilitats de compres i entreteniment que ofereix el Mediterrània Pop.

Leave a Reply

Your email address will not be published.