fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Borriana presenta una renovada segona edició del “Mediterrània Pop Up Market”

Borriana presenta una renovada segona edició del “Mediterrània Pop Up Market”

L’esdeveniment comptarà amb diferents activitats, zona chill out i nombrosos comerços i tindrà lloc durant el cap de setmana en la zona de l’antic càmping de l’Arenal.

La platja de l’Arenal albergarà un nou esdeveniment de temàtica mediterrània. Durant els dies 7, 8 i 9 de juliol, Mediterrània Pop Up Market donarà a conèixer a més de 35 comerços de Borriana, des de sabateries, tendes de roba fins a joieries. Així ho han explicat tant la regidora de l’àrea de Comerç, Maria Romero, com la representació de la Federació de Comerç de Borriana, “en el que esperem que siga un nou èxit de participació que fins i tot supere les bones xifres del passat any”, com ha assenyalat Romero.

Segons han explicat les responsables de l’organització i coordinació de l’esdeveniment, “el Pop Up és un concepte innovador incentivat per tendes i restaurants de prestigi, un nou concepte que consisteix a desplaçar, a modificar un espai fixe en un itinerant temporal durant un període determinat de dies, oferint exclusivitat i una experiència irrepetible”. Una nova manera de comprar, degustar i relacionar-se que la Federació del Comerç de Borriana i la regidoria de Comerç incorpore en este nou esdeveniment gràcies al fet que “prop de quaranta comerços de Borriana es traslladaran durant els tres dies que dura l’esdeveniment al recinte de la platja de l’Arenal per a vendre productes nous, ofertes i una experiència enriquidora” com ha assenyalat el President la Federació, Carlos Capella.
La platja de l’Arenal ha sigut la seleccionada per a la ubicació d’un esdeveniment que comptarà amb diversos espais dins del recinte. Zones diferenciades com un show-cooking o una zona chill out, on tots els visitants podran relaxar-se en hamaques mentre escolten bona música.

La màxima responsable de l’àrea comercial municipal, Maria Romero, ha volgut especificar que “l’esdeveniment té com a objectiu potenciar els comerços de Borriana, així com oferir als assistents ofertes, productes nous i una infinitat de sorpreses”. I tot açò, acompanyat d’una decoració floral i refrescant enguany amb una temàtica selvàtica i tropical, al costat dels colors més exòtics que seran els vertaders protagonistes, molt característics d’un estil paradisíac i estiuenc.

Activitats

Altra de les novetats, arriba de la mà de les diferents empreses i marques col·laboradores, com Leroy Merlin, patrocinador de l’esdeveniment, que ofereix una sèrie de tallers i activitats per a xiquets i adults com tallers d’hort urbà, decorar amb transfer i decorar amb la pintura milki. A més els assistents també podran gaudir de demostracions de nutricosmètica, assistir a flash de moda, masterclass de maquillatge i gaudir d’actuacions de música en viu de la mà de “The Basement Sound System” patrocinades per l’Arenal Sound. En la presentació s’ha recordat que ja estan habilitades a través de la pàgina de Facebook de la Federació de Comerç, les inscripcions per als diferents tallers.

Degustació d’aliments i tallers culinaris

La gastronomia també té un paper molt important en aquest esdeveniment. Al llarg dels tres dies els assistents podran degustar les tapes més innovadores de la localitat i hamburgueses gourmet en els distints establiments culinaris que també participaran del II Mediterrània Pop Up Market

Leave a Reply

Your email address will not be published.