fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Castelló acomiada la seua temporada de festivals més exitosa després de superar la barrera dels 730.000 espectadors

Castelló acomiada la seua temporada de festivals més exitosa després de superar la barrera dels 730.000 espectadors

La Diputació ha invertit enguany 400.000 euros per a consolidar la província com la capital europea de la música a l’aire lliure.

Castelló va abaixar dissabte passat el teló de la temporada de grans festivals en la província amb l’última de les vuit jornades del Rototom Sunsplash. En esta edició el festival de reggae celebrat a Benicàssim ha reunit a més de 220.000 assistents situant per sobre de 730.000 la xifra de visitants que han arribat a la província “per a gaudir dels quatre grans macroesdeveniments musicals que ens converteixen sense cap dubte en la millor terra de festivals d’Europa”.

El president de la Diputació, Javier Moliner, ha volgut fer balanç d’una “reeixida temporada de macro esdeveniments musicals en la qual Castelló s’ha consolidat com el vertader epicentre de l’activitat musical a l’aire lliure a Europa. Així ho avalen les xifres d’espectadors després d’una temporada històrica que va arrancar ja en Setmana Santa amb el SanSan Festival i que avala l’aposta d’esta administració per fer de la música una immillorable estratègia de posicionament d’esta província única”.

No en va, des que més de 50.000 assistents arribaren a Benicàssim el passat mes d’abril “ja s’aventurava un any de xifres rècord d’espectadors per a una província que ha sabut fer dels festivals un motiu més d’orgull i una eina per a sumar bones notícies turístiques i econòmiques”.

Tot açò després d’un intens estiu musical que va arrancar amb el FIB congregant a més de 177.000 assistents al llarg dels seus quatre dies; amb els 300.000 joves que a principis de mes es van donar cita en el recinte de concerts de l’Arenal Sound en la platja de Borriana i, finalment, els 220.000 que atrets pel Rototom Sunsplash van corroborar l’aposta d’este Govern Provincial per fer de Castelló l’escenari més atractiu i competitiu per als grans esdeveniments musicals”.

Referent a açò, cal recordar que la Diputació ha abanderat el lideratge institucional dels festivals mitjançant un patrocini dels quatre macroesdeveniments musicals que se celebren en la província xifrat en 400.000 euros. El repartiment entre els quatre grans festivals adjudicataris dels contractes de patrocini són els següents: Arenal Sound (139.150 euros), FIB (121.000 euros), Rototom Sunsplash (90.750 euros) i SanSan Festival (47.795 euros).

Leave a Reply

Your email address will not be published.