fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Castelló programa unes jornades de comerç amb l’arquitectura interior i exterior com a protagonistes de l’experiència de compra

Castelló programa unes jornades de comerç amb l’arquitectura interior i exterior com a protagonistes de l’experiència de compra

La regidora d’Impuls Econòmic, Patricia Puerta, destaca la necessitat “d’adaptar els comerços als reptes presents i futurs”.

Castelló acollirà les IX Jornades de Comerç els dies 7 i 14 de novembre en una edició que enguany se centra en l’arquitectura interior i exterior com a elements clau no solament en la imatge del comerç sinó també en l’experiència de compra. La regidora d’Impuls de l’Activitat Econòmica, Patricia Puerta, i Francisco García, cap de l’àrea de Desenvolupament Empresarial de la Cambra de comerç, han presentat avui les jornades que comptaran amb la participació dels arquitectes Alejandro Gil i Ricardo Ors.

Estes jornades, de caràcter gratuït, van dirigides al xicotet comerç, empresaris, directius i propietaris de negocis que vulguen saber com pot repercuteix l’arquitectura interior i exterior en la imatge dels seus comerços, per a així fer-los més atractius als consumidors i així augmentar el benefici en els seus negocis, segons ha apuntat l’edil Patricia Puerta.

Les IX Jornades de Comerç organitzades per l’Ajuntament de Castelló i la Cambra de comerç tenen com a objectiu “facilitar eines als comerciants per a adaptar els seus negocis als reptes presents i futurs que han d’afrontar. Les dues sessions programades permetran analitzar les estratègies i tendències en l’interiorisme comercial, per a fer més atractiu el punt de venda i també a entendre que l’aparador és la finestra al públic del seu negoci”, ha explicat la regidora.

Per este motiu, Patricia Puerta ha animat al teixit comercial de la ciutat a sumar-se a esta iniciativa, que s’emmarca dins d’una proposta global per a dinamitzar el xicotet comerç.

Per la seua banda, Francisco García, cap de l’Àrea de Desenvolupament Empresarial de la Cambra de comerç, ha subratllat la importància de l’arquitectura interior i exterior “com a primera impressió en l’experiència de compra. Per este motiu, és clau que esta primera impressió siga positiva, ja que d’ella pot dependre la decisió que una persona entre o no en un comerç” i abasta aspectes com l’aparador, la distribució interior, la decoració, la façana, etcètera.

Alejandro Gil serà l’encarregat d’impartir la primera ponència, sota el títol ‘Com fer més atractiu el punt de venda. Estratègies i tendències en l’interiorisme comercial’ el dimarts 7 de novembre de 15:00 a 17:00 en la Cambra de comerç. Una setmana després, dimarts 14 de novembre, l’arquitecte Ricardo Ors impartirà la ponència ‘L’aparador: la finestra al públic del teu negoci’, en la qual s’abordarà com potenciar la imatge de la marca des del disseny arquitectònic dels punts de venda. L’horari també serà de 15:00 a 17:00 en la Cambra de comerç.

Leave a Reply

Your email address will not be published.