fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

La Diputació intensifica durant Setmana Santa la campanya #YomequedoenCS

La Diputació intensifica durant Setmana Santa la campanya #YomequedoenCS

La Diputació ambiciona convertir a tots els castellonencs en els millors ambaixadors turístics de la província. Per a açò, el Govern Provincial intensificara durant Setmana Santa la campanya de promoció turística #YomequedoenCS encaminada a “descobrir l’essència dels 135 municipis que componen una terra única als veïns de Castelló”.

El president del Govern Provincial, Javier Moliner, ha sigut l’encarregat de donar a conéixer els detalls d’una iniciativa que comptarà amb suport audiovisual a través de les diferents plataformes de la Diputació i que ha nascut del “compromís adquirit per aquesta institució de dotar a Castelló de les majors i millors oportunitats per al territori a través del turisme”.

Unes oportunitats que per al president provincial passen “per convertir als castellonencs en ambaixadors de la província. No té cap sentit promocionar la província turísticament si no és perquè els mateixos ciutadans de la nostra terra la coneguen, ja que serem grans quan la nostra gent s’enamore i siga ambaixadora de les grandeses de la província”.

“Perquè en cap província pots despertar un Dijous Sant a les faldilles d’una fortalesa de pel·lícula a Peníscola, assaborir el millor rebost del Mediterrani i recórrer algun dels més d’1.000 quilòmetres de senderes dels set parcs naturals castellonencs; viure el recolliment, fervor i devoció que emana La Passió de Borriol, amb més de 20.000 espectadors, per a acomiadar el dia a la vora del Mediterrani i al són de la millor música nacional i internacional al costat de 55.000 sanseritos”, ha relatat Moliner.

I és que el president del Govern Provincial ha destacat que Castelló “ofereix un producte que té totes les complementarietats que el turista reclama per a viure una experiència atrets per una terra única amb innombrables propostes que oferir al que la visita”.

Turisme de proximitat
Visitants de la província i també de les principals regions emissores de turistes. Per a açò, a principis del 2017 Diputació va invertir prop de 300.000 euros per a materialitzar una campanya de promoció turística de proximitat de cara a afavorir l’arribada de turistes durant aquest període vacacional de les sis principals comunitats autònomes de les quals procedeixen els turistes: Madrid, Catalunya, Aragó, Navarra, La Rioja i el País Basc.

Així, i “sempre de la mà dels empresaris del sector turístic castellonenc perquè el turisme siga cada dia més un pilar estructural per a l’ocupació i creixement de Castelló”, l’administració provincial està reforçant enguany la seua estratègia a l’hora de “liderar l’impuls del territori i fent-ho protegint, recuperant i divulgant el seu patrimoni natural, històric, cultural i gastronòmic al mateix temps que promocionem la província a Espanya”.

És per açò que tal com ha conclòs Moliner després de recordar que el Govern Provincial ha pressupostat més de cinc milions d’euros per a impulsar polítiques en matèria de turisme, “des de la Diputació seguirem treballant per a fer gran un territori xicotet. Per a traure a relluir tot el patrimoni que atresora aquesta província i que la converteix en una font inesgotable d’oportunitats per al qual la descobreix”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.