fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

La Diputació participarà en el Dia d’Espanya a Lió per a augmentar els turistes procedents de França a Castelló

La Diputació participarà en el Dia d’Espanya a Lió per a augmentar els turistes procedents de França a Castelló

El treball provincial en aquesta campanya està coordinat amb Turespaña i l’Agència Valenciana de Turisme de la Generalitat.

La Diputació de Castelló participarà des de divendres que ve 20 de maig al diumenge 22 en el Dia d’Espanya a França per a augmentar els turistes procedents de França a Castelló, especialment durant la pròxima campanya estival. Així, el Patronat Provincial de Turisme de la Diputació propiciarà la presència tant d’empreses turístiques castellonenques com dels municipis per a atraure el potencial turista del país veí als atractius castellonencs durant els pròxims mesos. Reunions, originals accions de streetmarketing i sobretot molta informació coparà l’agenda de treball de tres intensos dies per a tractar d’aprofitar tota oportunitat de millorar aquest tipus de turisme, molt benvolgut pel sector castellonenc.

El vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha explicat que “el turista francés és el nostre principal objectiu de mercat estranger de proximitat, doncs tradicionalment ha sigut el majoritari que ens ha escollit per a gaudir de les seues vacances i gaudim de cert posicionament que cal treballar i millorar. És un exemple més de resposta a les peticions tant del sector com dels mateixos ajuntaments, que es veu reflectida amb aquesta acció entre altres en el nostre Pla de Màrqueting Turístic i perfectament coordinat amb Turespaña i l’Agència Valenciana de Turisme”.

En aqueix sentit, és important assenyalar que, dels principals països emissors, França segueix liderant amb diferència el rànquing de viatgers allotjats en establiments hotelers de la província, amb un percentatge del 31% del total de viatgers estrangers. En segon lloc es troba Regne Unit amb un percentatge del 8,5% i Alemanya amb un 7,39%.

Tres fires turístiques i accions directes a França

Responent a la prioritat empresarial i municipal d’actuar en el mercat francés com el principal mercat estranger emissor de turistes a la província, la Diputació ha dissenyat un intens pla d’acció a França durant 2016.

“Aquesta acció de streetmarketing ens permet mostrar de forma directa als turistes a Lió els atractius de la nostra província entre l’oferta de les diferents comunitats espanyoles. Però el gruix del nostre treball se centra en les reunions empresarials en fires, on acostem el que ofereixen els nostres pobles i empreses als principals turoperadores francesos que són els que després donen també visibilitat a la nostra província”, ha indicat Martínez.

En aqueix sentit, cal recordar que la Diputació ja ha participat enguany en dues de les fires més importants de turisme a França: Els Thermalies Paris del 21 al 24 de gener, on va treballar específicament el turisme de salut com a producte importantíssim per a municipis amb establiments de balnearis, turisme termal i de naturalesa a professionals i públic finalista. I, en segon lloc, també molt positives les reunions mantingudes i la participació en fira en Mahana Tolosa de Llenguadoc, del 5 al 7 de febrer, on el treball turístic realitzat durant els últims anys ha millorat notablement el posicionament de la marca provincial en aquesta zona francesa. Després d’aquesta acció directa de Lió, l’activitat en el país veí es reprendrà el pròxim mes de setembre en la IFTM Top Resa París, del dia 20 al 23, també destinada tant a públic generalista com a professional.

Leave a Reply

Your email address will not be published.