
La Cavalcada de Reis va comptar també amb animació i amb la Reina de la Vila, Jèssica Gozalbo, i les dames de la Cort d’Honor.
Els Reis Mags d’Orient van arribar ahir a Nules davant la mirada d’ il·lusió de centenars de xiquets i xiquetes. Melcior, Gaspar i Baltasar van desfilar amb carrosses pels principals carrers del casc urbà saludant als més menuts i a les seues famílies. Els Reis Mags van ser rebuts per les autoritats locals a la porta de l’ajuntament. Cal recordar que este any els Reis Mags han arribat a Nules, per primera vegada, en tren.
A més, també han participat per primera vegada membres de l’associació ESTEM, el gegant de Nules anomenat Gilabert juntament amb els cabuts a càrrec de l’Associació Cultural la Corretjola, i la Banda Jove de l’Associació Artística de Nules.
Per altra banda, com cada any han format part de la comitiva de la cavalcada l’alumnat de quart de primària dels col·legis de Nules, els xiquets i les xiquetes de la parròquia de sant Bartomeu i sant Jaume amb l’escenificació del Betlem, i han col·laborat comerços i empreses locals.