Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Tot a punt per a Sant Blai després de la reunió de Coordinació i Seguretat celebrada en l’Ajuntament de Borriana

Tot a punt per a Sant Blai després de la reunió de Coordinació i Seguretat celebrada en l’Ajuntament de Borriana

La regidora de Festes, Lluïsa Monferrer, el de Cultura, Vicent Granel i els representants de Policia Local, Activitats, Via Pública i la Secció IV de l’Ajuntament de Borriana tanquen els preparatius previs.

Malgrat que encara falten dues setmanes per a l’arribada del dia gran de les celebracions en honor al Patró de Borriana, Sant Blai, els diferents departaments implicats en l’organització i coordinació dels actes que es duran a terme s’han reunit en el consistori per a tenir previst tot l’operatiu tant de Seguretat com de Desenvolupament de totes i cadascuna de les activitats i esdeveniments. I és que com ha explicat la regidora de l’àrea de Festes, Lluïsa Monferrer, “a inicis de la setmana vinent presentarem de forma oficial el conjunt d’actes que conformen la programació especial en honor a Sant Blai, i que una vegada més hem volgut que s’allargue durant pràcticament un mes per a oferir tot tipus d’actes per a un ventall de públic el més ampli possible”.

A més, en la trobada prèvia de preparació i coordinació d’actes, també ha estat present el màxim responsable de l’àrea cultural municipal, Vicent Granel, ja que com ha explicat “com ja vam fer en ocasions anteriors, la coordinació entre els diferents departaments i regidories municipals que participem en la programació, és clau, per això avui hem volgut estar presents per a traslladar als i les responsables de cadascuna de les labors prèvies, les necessitats per a cada acte o celebració”. I com ha quedat palès després de la trobada, pràcticament la totalitat d’actes compten ja amb el projecte previ de seguretat i prevenció, a més de poder començar a treballar en les dotacions necessàries i en les infraestructures i logística que abans de l’arribada de cada dia de celebracions han d’estar llestes per a acollir-les.

A més, en la trobada també han estat presents els Tècnics d’Esports i Cultura per a confirmar els preparatius previs i la coordinació amb la Policia Local qui també ha participat de la trobada explicant la previsió de prevenció per a cada acte. Al costat d’ells, el responsable de Via Pública que s’encarregarà de senyalitzacions, vallats i infraestructures necessàries en cada celebració, i les treballadores municipals dels departaments d’Activitats i la Secció IV del consistori per a comprovar que els permisos i documentació necessària estan ja llestes per a cada acte o esdeveniment.

Leave a Reply

Your email address will not be published.