fbpx

Diputaci贸 Castell贸 de la Plana Vila-real Almassora Benicarl贸 Borriana Vall d'Uix贸 Vinar貌s Onda Altres municipis

Turisme i Aerocas recolzen una plataforma digital de distribuci贸 de productes tur铆stics vinculats a l’aeroport de Castell贸

Turisme i Aerocas recolzen una plataforma digital de distribuci贸 de productes tur铆stics vinculats a l’aeroport de Castell贸

La iniciativa empresarial Club de Producte Introducing Castell贸, amb el respatler de l’Ag猫ncia Valenciana del Turisme (AVT) i Aerocas, est脿 desenvolupant una plataforma digital de distribuci贸 de productes tur铆stics, en la qual l’aeroport de Castell贸 tindr脿 un protagonisme destacat en projectar-se davant tur operadors i ag猫ncies de viatges com a porta d’entrada a la prov铆ncia.

El secretari auton貌mic de Turisme, Francesc Colomer, ha mostrat la seua satisfacci贸 amb el desenvolupament d’aquest projecte “que arreplega a la perfecci贸 de la filosofia de l’Ag猫ncia Valenciana de Turisme, centrada en la necessitat de diferenciar-nos com a destinaci贸 en un m贸n cada vegada m茅s global”. En aquest sentit, ha destacat que es tracta “d’una iniciativa innovadora, que utilitza tot el potencial de les noves tecnologies per a acostar m茅s el nostre producte al sector i, en definitiva, als potencials comprats als quals volem dirigir-nos”.

A m茅s, ha recordat que “aquest tipus de plataformes ens ajuden a presentar una oferta m茅s personalitzada al turista i adequar-nos a les seues prefer猫ncies”, al mateix temps que ha apuntat que “la prov铆ncia de Castell贸 茅s molt rica en producte i altament atractiva per infinitat de peculiaritats que hem d’afavorir”. De la mateixa manera, “la nostra intenci贸 茅s vincular aquest producte a l’aeroport de Castell贸 com un element que aporta valor i que facilita al turista la seua arribada”.

Aquesta plataforma digital 茅s una eina B2B que permetr脿 a qualsevol ag猫ncia de viatges nacional i internacional connectada accedir a un cat脿leg de productes tur铆stics, combinats amb allotjament i activitats, i realitzar la reserva en l铆nia. Aquesta iniciativa, nova a Espanya, es convertir脿 en el primer canal de distribuci贸 comercial centrat exclusivament en paquets tur铆stics de Castell贸, per la qual cosa s’erigeix en una potent eina per al desenvolupament del sector.

La plataforma -que est脿 previst que s’active al llarg del mes de mar莽- tindr脿 versions en diversos idiomes, disposar脿 d’un disseny web adaptable i permetr脿 el pagament en diverses divises. A m茅s, oferir脿 un espai obert perqu猫 el client final puga informar-se sobre la destinaci贸. Aix铆 mateix, fomentar脿 l’煤s de l’aeroport de Castell贸 com a porta d’entrada i eixida per als turistes.

Per la seua banda, el president de Introducing Castell贸 i conseller de Aerocas responsable d’Estrat猫gia, Javier Gallego, ha explicat que es tracta d'”un sistema molt innovador respecte a la manera de presentar l’oferta tur铆stica”. “Permet vertebrar el territori en oferir activitats de tota la prov铆ncia i comercialitzar un producte ja consolidat en diferents comprat n铆nxol, com s贸n els de gastronomia, naturalesa, cultura i esport”, ha apuntat. Segons Gallego, “茅s un salt qualitatiu molt destacable respecte als clubs de producte convencionals, ja que, a m茅s de crear producte, ho posa a la disposici贸 de les ag猫ncies de viatges de forma professional, tal com fan els operadors en el mercat tur铆stic”.

Visibilitat internacional de l’aeroport

D’altra banda, Javier Gallego ha subratllat que la nova plataforma “permetr脿 donar visibilitat internacional a l’aeroport de Castell贸, en la mesura en qu猫 les ag猫ncies connectades comproven que la infraestructura est脿 plenament operativa i que tenen a la seua disposici贸 les connexions actuals i les que es puguen instal路lar en un futur, tan regulars com a x脿rter. Per tant, suposa de facto posicionar a l’aeroport de Castell贸 en el mapa de l’estructura de la distribuci贸 tur铆stica”.

La plataforma digital de distribuci贸 forma part del Pla d’Acci贸 contra l’estacionalitat tur铆stica que desenvolupa l’Ag猫ncia Valenciana de Turisme juntament amb l’aeroport de Castell贸 i el Club de Producte Introducing Castell贸. Aquesta estrat猫gia conjunta abasta un ampli paquet de mesures encaminades a l’obertura de mercats, aprofitant el potencial de l’aeroport. Aix铆, Introducing Castell贸 ha incorporat al seu cat脿leg nous paquets tur铆stics combinats, orientats als diferents n铆nxols de mercat, que reforcen l’oferta actual i incideixen en una progressiva reducci贸 de l’estacionalitat.

Tots aquests productes tenen com a nexe com煤 que ofereixen l’aeroport de Castell贸 com a porta d’entrada, contribuint aix铆 a la consolidaci贸 de la infraestructura. El cat脿leg de productes tindr脿 una forta pres猫ncia en els mercats gr脿cies a l’acci贸 promocional conjunta i coordinada que desenvolupen l’Ag猫ncia Valenciana del Turisme, Introducing Castell贸 i l’aeroport de Castell贸, focalitzada en les destinacions europees que es consideren estrat猫gics.

Leave a Reply

Your email address will not be published.