
L’equip Castellonenc tanca la trobada amb derrota per 2 sets a 3 malgrat anar guanyant 2 a 1.
Els de Sergio Navarro no poden tancar la trobada i se’ls escapa per la mínima en el 5è set.
Aquests han estat els jugadors convocats pel Mediterrani de Castelló: Navarta, López, Vives, Martín, Giménez, Graells, Marín, Dinca, Marco, Blasco, Mateo, Lucas, Muriach, com a entrenador Sergio Navarro, com a segon entrenador José María Álvarez.
Per part de Melilla: Mohamed, Kaddur, Moranta, Monfort, Méndez, Alcober, Morabet, Dos Santos, Ibarne, El Ghadef, Mahdjoubi, Entrenadors Salim Abdelkader i Aitor Escombrar-vos.
Sergio Navarrès entrenador “ha estat una gran trobada, malgrat anar guanyant aquest per dos sets a 1, els de Melilla han igualat la trobada dos a dos, i el cinqué joc amb un clar marcador a favor 14 a 12 no hem estat capaços de tancar la trobada que s’ha allargat en un igualat cinqué set amb un marcador 23 a 25 a favor dels de Melilla”.
José María Álvarez entrenador “l’equip ha rendit a un gran nivell, podríem haver tancat la trobada per 3 sets a 1, però Melilla ha sabut gestionar la trobada forçant el cinqué joc emportant-se aquest per la mínima”.
Santi López president “ha estat una trobada apassionant, començava amb domini dels de Melilla fent-se amb el primer joc, arribaria la reacció nostra en el segon set amb un inspirat Albert Graells al servei, i una bona labor en defensa contra atac de Lucas Adriano i Miguel Mateo, empatant així la trobada amb un set a 1, el tercer joc ha estat molt disputat i al final els de Sergio Navarro s’han fet amb aquest joc 25 a 23, però Melilla lluny de tirar la tovallola ha jugat un gran quart set forçant així el cinqué i definitiu joc, on un error arbitrar amb un clar 4 tocs que tancava el set i la trobada 15 a 13, ha fet sortir de polleguera als jugadors Castellonencs arribant a treure el primer arbitre una targeta vermella i hem passat de guanyar la trobada 15 a 13 a perdre 14 a 15, malgrat això després tots dos equips han realitzat un gran joc donant un espectacle de voleibol al màxim nivell, portant-se els de Melilla un cinqué joc molt igualat”.