fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

L’Ajuntament de Peníscola proposarà per al Pla Castelló 135 de Diputació millores en infraestructures esportives

L’Ajuntament de Peníscola proposarà per al Pla Castelló 135 de Diputació millores en infraestructures esportives

El ple municipal d’esta setmana debatrà la inclusió de part del finançament de l’ampliació del pavelló poliesportiu i el gimnàs municipal.

Este pròxim dijous, en sessió plenària ordinària, els edils de l’Ajuntament de Peníscola debatran la proposta d’inclusió en el Pla Castelló 135 de la Diputació Provincial, les obres d’ampliació i millora del pavelló poliesportiu municipal i la millora i ampliació del gimnàs.

La proposta de l’equip de govern de reforma del poliesportiu municipal té la finalitat de millorar i adaptar el pavelló municipal, incloent en les reformes els requisits exigits per la Lliga Nacional de Futbol Sala, requisits que de no complir-se impedirien la continuïtat del Peníscola RehabMedic en la Divisió d’Honor, jugant en el pavelló existent.

“Des del primer moment ha sigut un compromís per a l’alcalde de Peníscola la seua implicació amb el projecte de futbol sala del nostre equip local, el benjamí de la Divisió d’Honor. El nostre pavelló emmalalteix de determinats serveis que avui es consideren imprescindibles per a poder competir en primera divisió i amb esta obra inclouríem la millora d’un espai que cada vegada està més concorregut i compta amb més usuaris, com és el gimnàs públic” explica l’edil d’Urbanisme i portaveu del govern, Romualdo Forner.

El Pla Castelló 135 de Diputació considera la possibilitat d’incloure millores en instal·lacions esportives finançades parcialment per la institució provincial i la local; en la convocatòria d’enguany l’Ajuntament “pretén participar mitjançant el citat projecte de reforma i ampliació del poliesportiu municipal, en el qual la Diputació provincial podria aportar la quantitat de 115.900€”.

Les obres contemplen l’habilitació de noves sales, així com l’adequació de la mateixa instal·lació perquè complisca tots els requisits legals que requereix l’activitat, a més s’inclou la millora de la zona de gimnàs que avui ocupa els baixos de les graderies del poliesportiu i que comptarà amb una notable millora amb l’ampliació del pavelló.

Leave a Reply

Your email address will not be published.