fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Benicarló presenta la seua pròpia marca gastronòmica basada en la cuina autèntica

Benicarló presenta la seua pròpia marca gastronòmica basada en la cuina autèntica

La imatge permetrà reafirmar Benicarló com a capital gastronòmica de la província. La marca ha estat dissenyada per l’estudi Gimeno Gràfic, autor també de la imatge institucional de l’Ajuntament i de la marca turística de Benicarló.

Benicarló ja compta amb la seua pròpia marca gastronòmica, un element que ajudarà a identificar i a posar en valor tot el potencial de la gastronomia benicarlanda que s’ha convertit en un dels principals pilars de la promoció turística de la ciutat.

La marca, dissenyada per l’estudi Gimeno Gràfic (autor també de la imatge institucional de l’Ajuntament i de la marca turística de Benicarló) fa referència a l’autenticitat i l’essència de la gastronomia benicarlanda i a la qualitat dels seus productes, amb una gamma cromàtica que evoca la mar, l’horta i el sol, sense oblidar productes com l’oli o la carxofa.

L’acte de presentació de la marca, presidit per l’alcaldessa, Xaro Miralles, ha comptat amb la presència de la diputada de Turisme i presidenta del Patronat de Turisme de Castelló, Virginia Martí, i de representants dels principals sectors econòmics i turístics de Benicarló: la Cooperativa Agrícola, el Consell Regulador de la DO Carxofa de Benicarló, la Confraria de Pescadors, l’associació Benicarló Restauració, el sector hoteler i d’allotjaments turístics, l’associació Vi de Carlon i el Centre Integrat Públic de Formació Professional (CIPFP), a més del CdT de Morella.

L’alcaldessa ha volgut destacar que «aquesta nova marca ens ajudarà a diferenciar-nos com a destinació turística i ens permetrà generar una imatge de prestigi i crear una oferta experiencial i singular per a consolidar el nostre posicionament com a referent gastronòmic». Xaro Miralles ha remarcat que «sense la implicació del potent sector primari que tenim a Benicarló i dels restauradors, res de tot això hauria estat possible».

En aquest sentit, la diputada de Turisme ha constatat que «Benicarló és sense dubte la capital gastronòmica de la província de Castelló» i ha oferit tots els recursos de la Diputació «per a reforçar el posicionament de Benicarló».

Per la seua banda, la regidora de Turisme, Isabel Cardona, impulsora de la marca, ha constatat que «hem volgut que aquesta marca represente i identifique tots aquells agents que formen part de la nostra gastronomia, des dels llauradors i mariners fins als productors i els cuiners». Cardona s’ha mostrat convençuda que «la nova imatge reconeix el treball realitzat durant anys per part de tot el sector de la gastronomia de Benicarló».

Leave a Reply

Your email address will not be published.