Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Castelló Ruta de Sabor conclou la Magdalena ‘més gastronòmica’ amb més consum dels productes autòctons de la província

Castelló Ruta de Sabor conclou la Magdalena ‘més gastronòmica’ amb més consum dels productes autòctons de la província

Els stands de la Fonda del Vi i la Fira de la Tapa i la Cervesa potencien el consum d’aliments de la província en les festes.

La marca de la Diputació de Castelló, Castelló Ruta de Sabor, conclou avui les festes de la Magdalena més gastronòmiques dels últims anys que han tingut més consum dels productes autòctons de la província en els espais gastronòmics de referència en les festes. L’excel·lent acolliment que ha tingut la gastronomia de la província en les desenes de milers d’assistents a les principals fires i fondes de les festes ha potenciat el consum dels productes autòctons, i amb açò també el coneixement per part dels castellonencs de productes i marques de la província.

Així ho ha explicat el diputat de Desenvolupament Rural, Pablo Roig, qui ha assegurat que “si bé és cert que l’efecte econòmic directe de venda de productes de Castelló és important, també ho és l’efecte de difusió que s’està produint amb més coneixement de productes i marques de la província. Volem convertir als castellonencs en els millors ambaixadors dels productes de Castelló, i per a aconseguir-ho el primer és que coneguen la varietat i la qualitat de productes que ofereixen les empreses de la nostra província, alguna cosa que poden comprovar en les casetes que Castelló Ruta de Sabor té en la Fonda del Vi i en la Fira de la Tapa i la Cervesa”.

Roig ha explicat que “la marca Castelló Ruta de Sabor no solament és una garantia de procedència, sinó també de qualitat. Amb açò, estem generant l’oportunitat que les empreses de Castelló embenen i donen a conèixer els seus productes entre els milers de persones que estos dies gaudeixen de les festes de la capital, perquè el que de debò importa per a la Diputació i esta marca és que es consumen més productes de Castelló i les empreses de la província embenen més”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.