fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

La Diputació comença amb les fires de la Cirera la seua campanya de 53 esdeveniments per a impulsar el consum de productes autòctons

La Diputació comença amb les fires de la Cirera la seua campanya de 53 esdeveniments per a impulsar el consum de productes autòctons

Les fires comercials amb Castelló Ruta de Sabor es troben entre els mil esdeveniments amb què és dinamitzarà als pobles aquest estiu.

La Diputació de Castelló ha començat avui amb les fires de la cirera a La Salzadella i Caudiel la seua campanya d’entorn de 53 fires comercials a través de les quals impulsarà durant el que queda d’any el consum de productes autòctons de la província de Castelló. Aquests esdeveniments comercials, dins del treball amb la marca Castelló Ruta de Sabor, són part dels més de mil esdeveniments culturals, comercials, esportius i socials de tot tipus amb els quals el Govern Provincial dinamitzarà l’activitat turística i comercial dels 135 municipis de la província, especialment durant els pròxims mesos d’estiu.

Així ho ha pogut comprovar aquest matí a La Salzadella el president de la Diputació de Castelló, Javier Moliner. “Ajudem al fet que milers de persones s’acosten entre avui i matí a La Salzadella i a Caudiel, principals nuclis de producció de cirera, amb el revulsiu d’aquestes fires per a comprar i consumir el nostre producte autòcton. Aqueix és precisament l’objectiu de tot el treball que estem fent amb productors, alcaldes, establiments comercials i restauradores amb Castelló Ruta de Sabor: creure’ns el que som, el millor rebost del Mediterrani, i que açò revertisca en millors oportunitats econòmiques i laborals per a la nostra gent en els nostres pobles”.

Moliner ha agraït a més “la implicació tant d’ajuntaments com de productors en l’organització d’aquestes fires que tan bon resultat estan donant per a omplir els pobles de gent durant pràcticament tot l’any. Amb aquestes cites comercials aconseguim el doble objectiu turístic i comercial, ja que vertebrem tota una oferta complementària turística per tot el territori provincial que atrau als turistes amb el reclam de la qualitat dels nostres productes i els convida a consumir més Castelló: restaurants, comerços, establiments hotelers i turístics noten sens dubte aqueix efecte positiu que reverteix en riquesa per als pobles”.

Cal assenyalar que durant els últims anys l’increment de les fires comercials en la província ha sigut notable, hagut d’en part a l’ajuda i facilitats que s’ofereixen des de la institució provincial. Així, xicotets pobles de l’interior han estrenat iniciatives, i el Patronat Provincial de Turisme col·labora activament en cada esdeveniment amb la instal·lació d’un punt d’informació turístic sobre la província. El calendari de fires comercials es pot consultar en la web turismodecastellon.com

Leave a Reply

Your email address will not be published.