
La portaveu del PP lamenta que Compromís i PSPV “hagen venut una política social en campanya que ara es descobreix com a falsa amb la pujada d’impostos”
La líder del PP a l’Alcora ha recordat que el tripartit ha aprovat enguany una partida de 95.000 euros per a reformar el saló d’actes de l’ajuntament. “Una inversió amb la qual podria haver evitat als nostres veïns la pujada de l’IBI en 2016, la que hauran d’abonar de les seues butxaques”. “En aquest moment és necessari aplicar polítiques que injecten estalvis i recursos en les economies de les nostres famílies. No és moment de dedicar-se a millorar espais que, com el saló d’actes, àdhuc tenint les seues limitacions, compleixen la seua funció perfectament”, ha considerat la regidora.
Mallol ha fet aquestes declaracions després que el dilluns en ple presentara una moció per a reclamar la rebaixa de l’IBI en 2016 que va ser rebutjada pel tripartit amb el suport de Podem. “Si cregueren realment el missatge que van llançar en campanya, no hagueren votat en contra d’aquesta mesura. Era una oportunitat per a reduir la pressió fiscal als nostres veïns. Una oportunitat que, no obstant açò, han rebutjat”.