fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Borriana incorpora dos nous tràmits a la seva Seu Electrònica per optimitzar el temps de la ciutadania

Borriana incorpora dos nous tràmits a la seva Seu Electrònica per optimitzar el temps de la ciutadania

L’ajornament o fraccionament de deutes tributaris i la domiciliació bancària de rebuts periòdics podran realitzar-se a partir d’ara de forma telemàtica.

La regidoria de Transparència i Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Borriana ha anunciat la implementació a la seua seu electrònica de dos nous tràmits que, a partir d’ara, els veïns i veïnes de Borriana podran realitzar de forma telemàtica sense haver de personar-se en les dependències municipals.

En aquesta ocasió, es tracta de dos nous procediments que ja estan disponibles a la web municipal i dins de l’apartat de seu electrònica. A partir d’aquesta mateixa setmana, l’ajornament o fraccionament de deutes tributaris que desitgi sol·licitar qualsevol ciutadà de Borriana podrà realitzar-se de forma telemàtica des de les seves llars, emplenant la documentació que se sol·licita en aquest cas i adjuntant la instància que pot descarregar-se de forma directa en el mateix lloc web. La segona de les incorporacions a la seu electrònica municipal és la referent a la domiciliació bancària dels rebuts periòdics que expedeix el consistori. Dins del catàleg de tràmits que la regidoria de Participació Ciutadana ha anat incorporant a la seu electrònica, ja es poden trobar les dues noves implementacions per les quals s’ha habilitat una pestanya en la qual es pot realitzar la descàrrega directa de la instància que permet realitzar-los sense necessitat de desplaçament.

Fins al moment, la seu electrònica va incorporar en una primera campanya els tràmits d’alta a l’impost de vehicles de tracció mecànica, el certificat d’empadronament o la sol·licitud de participació en el Ple municipal. Fa tres setmanes es van incorporar els procediments d’empadronament històric i el de queixes i suggeriments de la ciutadania, i amb aquesta tercera implementació de tràmits són ja set els que poden realitzar-se sense necessitat d’acudir personalment a l’edifici consistorial.

Tal i com ha destacat el regidor encarregat de l’àrea de Participació Ciutadana, Cristofer Del Moral, “de nou cal agrair el treball del servei informàtic de l’Ajuntament, ja que ha accelerat al màxim la seva capacitat de treball per incorporar fins a set tràmits que ja es poden realitzar amb molta major comoditat”. Amb aquesta tercera implementació a la seu electrònica de la tramitació en el pagament o fraccionament de determinats tributs, novament es pretén “no fer perdre el temps a la ciutadania, i facilitar tant els canals de comunicació com els de realització de tràmits oficials”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.