Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Carrasco (PP): “Dinamitzarem el comerç, embellirem els carrers i hi haurà més neteja, tal com ens demanen els veïns del centre”

Carrasco (PP): “Dinamitzarem el comerç, embellirem els carrers i hi haurà més neteja, tal com ens demanen els veïns del centre”

La candidata del PP a l’alcaldia de la ciutat escolta les propostes dels castellonencs des de la carpa instal·lada en el centre de la ciutat, a la plaça de la Pescateria, on este cap de setmana ha instal·lat el seu despatx al carrer per a recollir les propostes veïnals de cara al programa electoral.

La presidenta del Partit Popular de la ciutat de Castelló i candidata a l’alcaldia de Castelló, Begoña Carrasco, ha escoltat hui als centenars de veïns que s’han acostat al seu despatx al carrer, instal·lat en la plaça de la Pescateria, i que sota el lema ‘Tú eres Castelló’ recull les propostes i idees dels castellonencs, “per a construir el futur de la ciutat que tots anhelem. Volem que siga un contracte amb els veïns, un contracte de compromís on farem realitat les necessitats que demanda la ciutat”, ha indicat.

Les propostes que s’han recollit durant el dia han sigut “molt diverses i constructives”, però la majoria dels veïns que s’han acostat s’han mostrat preocupats per tres temes fonamentals: la decadència de l’oferta comercial en el centre històric, amb cada vegada més negocis tancats, la falta de neteja i la necessitat d’impulsar i recuperar el centre.

En este sentit, el compromís de Begoña Carrasco ha sigut clar i directe. “Proposa cinc mesures destinades a este districte, com és l’elaboració d’un pla d’embelliment dels carrers, perquè siga més agradable passejar pel centre; també més treball de neteja i la millora de la il·luminació, perquè els emprenedors consideren que manca més llum en molts d’ells. La tercera mesura passa per l’augment de l’accessibilitat al centre, amb hores gratuïtes de pàrquing i parades d’autobús més pròximes al centre històric”. Finalment, el pla de mesures es concreta amb “l’organització de més campanyes de dinamització, promoció i activitats lúdiques, perquè siguen més efectives i tinguen una repercussió més directa en els negocis, així com l’activació de mesures fiscals per al xicotet comerç, de manera que siga més fàcil obrir negocis i menys pesat el seu manteniment”.

“Treballarem per posar en valor el centre històric de la nostra ciutat, per a retornar-lo a la vida i que el cor de la nostra ciutat torne a bategar, després de quatre anys de decadència i abandó”, ha assenyalat. En este sentit, ha recordat que el PP es compromet a dur a terme “una reforma integral del Mercat Central perquè, de la mà dels empresaris que tenen els seus llocs en el recinte, millore la imatge d’este enclavament estratègic, al mateix temps que es diversifica l’oferta, orientant-la cap a la gastronomia, l’oci i el turisme, com ja estan realitzant amb èxit altres ciutats d’Espanya, però també de la nostra província”.

La campanya ‘Tú eres Castelló’ seguirà fins a mitjans de març “perquè volem involucrar a tots i cadascun dels castellonencs, perquè siguen ells els protagonistes, perquè creiem en les persones, perquè volem que ens compten les fortaleses i febleses dels seus barris, de la ciutat, perquè els veïns de Castelló són únics, i les seues opinions i desitjos seran tinguts en compte per a teixir la ciutat que volem entre tots. La seua veu serà la nostra veu”.

“El nostre programa electoral es dissenyarà amb les idees, propostes i inquietuds que vulguen traslladar-nos els veïns de Castelló”, ha indicat.

Per a reforçar esta àmplia i ambiciosa campanya de participació ciutadana, el PP de Castelló ha posat en marxa des d’ahir diversos canals, que abasten des dels més senzills, com a fullets impresos, fins a les últimes tecnologies, perquè tinguen accés persones de totes les edats.

La campanya ‘Tú eres Castelló’ tindrà continuïtat en els pròxims caps de setmana, recorrent tots els districtes de la ciutat. “Castelló no es construeix en els despatxos. Per això he tret el meu al carrer”, ha comentat Carrasco.

A més, s’han realitzat unes polseres que ha dissenyat Mónica Toledo, guanyadora del disseny de la polsera de la Magdalena, amb la qual es vol reforçar el missatge de ‘Tú eres Castelló’ perquè arribe al major nombre de persones. Entre altres accions, s’ha habilitat la web www.tuerescastellon.com, un número de telèfon per a poder enviar missatges per whatsapp (663 59 44 77) i diversos perfils en les xarxes socials com Facebook (www.facebook.com/begonacarrasco), Instagram (@bego_coscoll) i Twitter (@begonacarrasco).

Leave a Reply

Your email address will not be published.