fbpx

Diputaci贸 Castell贸 de la Plana Vila-real Almassora Benicarl贸 Borriana Vall d'Uix贸 Vinar貌s Onda Altres municipis

Moliner intensifica l’activitat promocional de la Diputaci贸 ja des de gener per a garantir que 2016 siga l’any del turisme

Moliner intensifica l’activitat promocional de la Diputaci贸 ja des de gener per a garantir que 2016 siga l’any del turisme

Al costat de FITUR la setmana vinent, el Govern Provincial va de la m脿 dels empresaris a cinc fires internacionals al gener.

La intensa activitat promocional amb la qual la Diputaci贸 de Castell贸 ha arrancat aquest recentment estrenat any 2016 constata el valor estrat猫gic que el president Javier Moliner confereix al turisme en el seu pla d’actuaci贸 al capdavant del Govern Provincial. Aix铆, al costat de FITUR, que tindr脿 lloc la setmana vinent (del 20 al 24 de gener) seran quatre fires internacionals m茅s en les quals el Govern Provincial participar脿 durant aquest mes de gener de la m脿 dels empresaris de la prov铆ncia amb tal d’atraure a m茅s turistes.

El president Moliner ha explicat que “2016 porta m茅s pressupost que mai per a turisme, m茅s promoci贸 i m茅s accions directament dirigides a desestacionalitzar l’activitat tur铆stica en els nostres pobles. Concebre el turisme com el gran eix estrat猫gic d’actuaci贸 sobre el qual vertebrar noves oportunitats econ貌miques en els nostres pobles comporta plantejar-ho de forma integral tenint molt clares les oportunitats i fortaleses que t茅 una prov铆ncia 煤nica com Castell贸 en un moment hist貌ric per a nosaltres per l’engegada de millors comunicacions que ens acosten a la resta d’Espanya i a la resta del m贸n”.

[pullquote align=”right” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]”En 2016 hi ha m茅s pressupost que mai, m茅s promoci贸, m茅s accions que desestacionalitzen i m茅s oportunitats tur铆stiques”[/pullquote]
En aqueix sentit, la Diputaci贸 participa aquest cap de setmana en la Holiday World Belfast, especialitzada en turisme de c脿mping, aix铆 com en Vel Follies, la fira belga especialitzada en ciclisme. Ja ser脿 del 21 al 24 de gener quan participe en Els Thermalies de Par铆s, dirigit espec铆ficament a promocionar el turisme de salut castellonenca, i del 22 al 24 de gener en la Holiday World de Dubl铆n, per a continuar amb la promoci贸 del turisme de c脿mping.

Moliner ha assenyalat que “estem tancant el Pla de M脿rqueting Tur铆stic que esperem presentar als empresaris i municipis a la fi d’aquest mes, resultat de les reunions sectorials que hem mantingut per a satisfer les demandes promocionals i necessitats del nostre turisme. Sumar esfor莽os i actuar de forma estudiada amb tots i estrat猫gica 茅s clau per a obtenir els millors resultats, i aquest intens inici d’any respon a unes grans expectatives per seguir millorant les xifres de turistes que rebem en hotels, apartaments, cases rurals i c脿mpings de la prov铆ncia de Castell贸”.

Continua el Castell贸 S猫nior despr茅s dels excel路lents resultats
D’entre les diferents iniciatives que ha impulsat Javier Moliner al capdavant de la Diputaci贸 Provincial destaca, durant i amb continu茂tat tamb茅 en aquest 2016 el Programa de Viatges per a Persones Majors de la prov铆ncia, ‘Castell贸 S猫nior’.

Figura entre les principals l铆nies d’actuaci贸 de la Diputaci贸, i en la seua primera edici贸 ja ha rebut m茅s d’11.000 sol路licituds i contribu茂t a la desestacionalitzaci贸 de l’activitat tur铆stica amb un impacte directe de quasi 500.000 euros, multiplicant-se l’indirecte, en els seus tres primers mesos de funcionament. Tal ha sigut l’猫xit d’aquesta iniciativa de Moliner, que la Generalitat ha anunciat que vol copiar el model per a traslladar-ho a tota la Comunitat Valenciana.

“Quan ho plantegem presentem l’objectiu d’ajudar a millorar les xifres d’ocupaci贸 en un 7% en temporada baixa i a ajudar a millorar les dades d’ocupaci贸, i amb la informaci贸 que tenim de moment dels mesos de setembre a novembre podem dir que s’estan complint les expectatives, amb un gran acolliment d’aquesta iniciativa tant pel sector com dels municipis i dels beneficiaris”, ha indicat el president.

Accions que es reflecteixen en els comptes: 5,1 milions de pressupost
L’esfor莽 d’activitat per part de la Diputaci贸 en mat猫ria tur铆stica durant 2016 es veu reflectit en els pressupostos, ja que destinar脿 5.100.429 euros, un 31,41% m茅s que en 2015, suposant la incorporaci贸 d’1.219.125 euros.

“Si 茅s cert que en diverses ocasions he dit que el turisme 茅s una prioritat com a motor generador d’oportunitats econ貌miques per als nostres pobles, com a sector clau per a la creaci贸 d’ocupaci贸 i per a la consolidaci贸 de poblaci贸 en el nostre interior, ac铆, en els pressupost es confirma la correspond猫ncia entre el que diem i el que fem”.

A m茅s, en aquesta l铆nia de treball que la Diputaci贸 impulsa al costat dels municipis i el sector empresarial tur铆stic, s’inclou la creaci贸 de noves iniciatives en col路laboraci贸 amb la Generalitat per a desenvolupar Planes de Dinamitzaci贸 Tur铆stica, ajudes per a mantenir oficines de turisme en els xicotets municipis, ajudes en l’elaboraci贸 de plans estrat猫gics de turisme municipals.

Leave a Reply

Your email address will not be published.