fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Pablo Casado dóna suport a Begoña Carrasco durant el dia de la dona a Castelló

Pablo Casado dóna suport a Begoña Carrasco durant el dia de la dona a Castelló

A l’acte també van assistir Miguel Barachina i Isabel Bonig.

Durant el dia d’ahir, amb motiu del dia de la dona, el president nacional del Partit Popular, Pablo Casado, va estar present juntament amb Begoña Carrasco, Miguel Barrachina i Isabel Bonig en un acte celebrat en el parc Rafalafena de Castelló.

En l’esdeveniment, Pablo Casado va mostrar el seu suport a la candidata del Partit Popular a l’alcaldia de Castelló, Begoña Carrasco, i va afirmar que “Castelló sempre val la pena i els seus candidats, més”. A més, Casado es va acostar a conéixer als treballadors de la cafeteria “El Rinconet” situada al parc.

Per part seua, el president provincial del PP, Miguel Barrachina, va dir que “han intentat els de sempre que Pablo Casado hui no parlara i hui Pablo parla al costat d’Isabel Bonig i Begoña Carrasco. El 26 i el 28 parlen les urnes i aquells que han volgut hui callar tindran que comptar paperetes amb el logo del Partit Popular”, ja que l’acte va rebre les protestes d’un grup d’estudiants.

Finalment, Carrasco per la seua banda va afirmar en relació amb el dia de la dona que “la carrera de la igualtat és una carrera de fons i en el Partit Popular volem guanyar-la tots junts. I nosaltres no hem fet vaga perquè som dones lliures i no tolerarem que ningú ens diga el que hem de fer, la qual cosa hem de dir o com ens hem de sentir.”

Amb este acte, Casado va triar Castelló per a realitzar el primer acte de la precampanya nacional del partit en la Comunitat Valenciana.

Leave a Reply

Your email address will not be published.