Els almassorins podran aportar idees sobre tallers o espectacles i indicar en quins llocs realitzar-los.
Dijous que ve 28 d’abril tindrà lloc la reunió periòdica organitzada per la Regidoria de Joventut amb les associacions a fi de comptar amb la seua col·laboració per a l’elaboració de la programació d’activitats formatives i d’oci per als mesos de juliol, agost i setembre. Per primera vegada, el departament obrirà la trobada a tots els veïns, perquè aquests puguen aportar idees a aquesta guia estival i suggerir en quins llocs seria convenient programar tallers, cursets o espectacles.
L’edil de l’àrea de Joventut, Xavier Trenco, ha explicat que “en els mesos d’estiu, molts veïns de traslladen a la platja, a l’horta o a Santa Quitèria pel que d’aquesta manera podrem identificar on hi ha demanda d’activitats infantils i juvenils i cobrir-la amb la col·laboració de les associacions”. El regidor ha recordat que Almassora “té espais naturals molt variats i l’estiu és el moment perfecte per a visitar-los i realitzar activitats en ells”.
Els interessats a participar en aquesta trobada i aportar idees, poden acostar-se a l’Ateneu Jove dijous que ve 28 d’abril a partir de les 18.30 de la vesprada. Trenco ha assegurat que aquesta és “una bona ocasió perquè els veïns descobrisquen les possibilitats i els perfils de les entitats locals i promoure així l’associacionisme”.
Resultats del programa ‘Tria Tu’.
La Regidoria de Joventut ha anunciat que avaluarà els resultats del program ‘Tria El teu’, dirigit a alumnes amb baix rendiment acadèmic, en finalitzar el curs i presentarà un informe sobre aquest assumpte. Els docents, a càrrec de les sessions i els tallers inclosos en el programa educatiu, realitzen un seguiment periòdic de joves que participen.
Tal com reflecteixen els documents de seguiment l’índex d’assistència de situa en el 90%. Les matèries a les quals més temps dediquen els alumnes són matemàtiques, castellà, valencià i anglès i la realització de deures segueix ocupant la major part del temps de les classes. D’altra banda, les dinàmiques de grup han contribuït a millorar el comportament dels xics i xiques, a reforçar la seua confiança i al fet que prenguen consciència de la necessitat de tenir plans de futur i aprovar totes les assignatures. cal recordar que les places disponibles per a aquest servei van ser duplicades en el segon trimestre a causa de la gran demanda registrada.