fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Benicàssim impulsa la innovació turística amb el reciclatge professional dels empresaris hostelers

Benicàssim impulsa la innovació turística amb el reciclatge professional dels empresaris hostelers

Durant els pròxims mesos s’impartiran un total de quatre cursos, de caràcter gratuït per a actualitzar al sector en matèries com la millora de l’oferta per al turisme familiar, l’atenció al client i habilitats en l’àmbit del màrqueting

“Els empresaris del sector turístics de Benicàssim sempre han destacat per adaptar-se a les noves demandes dels visitants, però a més, des de l’ajuntament i amb la col·laboració expressa del Centre de Desenvolupament Turístic de Castelló volem ajudar-los a innovar en els seus negocis i al fet que coneguen noves eines i experiències que els ajuden en la promoció dels seus establiments i serveis i que ells mateixos transformen la seua oferta per a atraure més clients”, ha assenyalat la regidora de turisme de Benicàssim, Elena Llobell en el desenvolupament del primer curs de formació turística que s’ha programat en la localitat.

En total, l’ajuntament i el CDT, presenten una bateria de quatre cursos gratuïts de formació que es realitzaran en les sales de la Casa Abadia de Benicàssim, on es troba l’àrea de Turisme Municipal. Tots ells estan dirigits a propietari@s, directiv@s, gerents, responsables de màrqueting, técnic@s, comercials d’empreses turístiques i personal fix-discontinu, així com aquelles empreses o serveis turístics distingits pel segell de Qualitat Turística “Sicted”.

El primer dels cursos s’ha celebrat avui i ha sigut impartit per Alberto Galloso, especialista i consultor de solucions turístiques qui ha centrat la seua exposició sota el títol “Turisme familiar: promoció, organització activitats amb xiquets. Canales de difusió”.

Com ha explicat Elena Llobell, les claus del curs sobre turisme familiar han sigut molt clares. L’administració crea productes d’atractiu promocional, però les empreses han de saber paquetizarlos per a la pública destinació. A més, cal tenir en compte que les famílies amb xiquets que acudeixen a les ofertes turístiques d’avui, són els potencials clients turístics del futur”.
Així ho ha entès l’ajuntament de Benicàssim que sempre ha treballat conjuntament amb els empresaris en l’impuls del turisme familiar com una aposta de fortalesa en la nostra localitat, cercant l’excel·lència dins de la marca Tour & Kids i la consecució dels segells SICTED.

En el curs d’avui, han participat empresaris de tota la província vinguts des de Peníscola, Ares del Maestrat, Orpesa del mar, Onda, també de Benicàssim, i fins i tot des d’Alzira
El següent curs s’impartirà el 16 de març (de 9’30 a 14’30 i de 16 a 19 hores), sobre les tècniques “d’Atenció al client” i estarà conduït pel psicòleg i coach Pascual Benet.

Els següents dos cursos aniran destinats més a la gestió d’eines de màrqueting. El primer, que s’impartirà de manera intensiva entre els dies 8, 9, 10 i 11 de maig, de 9’30 a 13’30 hores en el Centre de Formació Josep Barberà i Ceprià, es destinarà a la “Iniciació al Photoshop i la seua aplicació a la cartelleria.
I el segon d’aquests cursos de màrqueting tindrà lloc els dies 6 i 7 de juny, de 9’30 a 13’30 hores, en la Casa Abadia i se centrarà en la “Imatge corporativa i marca en internet: El teu aparador en la xarxa”

Leave a Reply

Your email address will not be published.