fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Benicàssim realitza el primer sorteig de la campanya #YoComproEnBenicàssim

Benicàssim realitza el primer sorteig de la campanya #YoComproEnBenicàssim

Les cinc primeres agraciades amb un xec regal de 100 euros podran gastar-lo en els comerços adherits a la iniciativa

L’Ajuntament de Benicàssim, a través de la regidoria de Comerç, en coordinació i amb la col·laboració de l’Associació de Comerços i Serveis Professionals de Benicàssim (Acoserbe), ha realitzat el primer sorteig dins de la campanya #YoComproEnBenicàssim que té com a objectiu fomentar el consum en els establiments comercials i de serveis de la localitat, fer costat als establiments en aquests moments de crisi sanitària per la Covid-19 i premiar a aquells consumidors que aposten pel comerç local.

La campanya va començar el passat 12 de febrer i després d’un mes en actiu s’ha procedit al primer sorteig de cinc xecs regal per un valor de 100 euros. El Centre de Formació i Ocupació Josep Barberà i Ceprià va acollir aquesta setmana el sorteig i les primeres afortunades han sigut Rebeca Cervera, Mercedes Soria, M.ª Jesús Manzaneque, Adela Sepúlveda i Rosa Ordóñez. Després de recollir el xec regal, les agraciades podran gastar-lo en els comerços adherits a la campanya, en un mínim de dos establiments. El sorteig va comptar amb l’assistència de l’alcaldessa, Susana Marqués, la regidora de Comerç, Vanessa Batalla, i representants d’Acoserbe.

L’edil responsable de l’àrea ha indicat que “amb aquesta campanya volem que els veïns de Benicàssim aposten per la proximitat, la familiaritat, el tracte i la qualitat que ofereixen els nostres comerços i serveis”. La iniciativa continuarà un mes més ja que fins al 12 d’abril els clients tenen una nova oportunitat per a participar en el sorteig d’altres cinc xecs regal pel mateix import, cent euros.

Són més de 70 els comerços i serveis els que s’han adherit a la iniciativa, des de botigues d’alimentació, fins a autoescoles i assegurances, passant per agències de viatges, acadèmies, salons de bellesa, llibreries, papereries, moda i complements, cristalleria i decoració, òptica, fisioteràpia i fotografia, entre altres. “Els establiments participants estan identificats amb un vinil especial en l’entrada dels negocis amb la imatge de la campanya i disposen d’unes targetes de compra que faciliten als seus clients amb espais per a segellar les seues compres”, ha continuat explicant Batalla. Cada negoci pot posar un únic segell en cada targeta de fidelització per la compra dels seus productes o serveis.
Els clients, per a participar en el sorteig, han de completar la seua targeta de compra aconseguint huit punts, bé comprant i segellant en huit comerços o serveis diferents, o comprant mitjançant la utilització de l’app Soc que, en aqueix cas, cadascuna de les compres realitzades per aquest mitjà comptarà el doble, és a dir, dos punts, “i amb això perseguim continuar impulsant l’eina que connecta als clients i als compradors amb un sol clic”. L’aplicació mòbil, d’ús gratuït, està disponible tant per a iPhone com per a dispositius Android i es pot descarregar directament des de la web www.getzoco.com.

Una vegada completada la targeta amb els corresponents segells l’hauran de depositar en l’urna situada en l’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local. El termini per a depositar les targetes serà fins a l’11 d’abril en horari de 9.00 a 14.00 hores i el dia 12 d’abril, últim dia de recepció de targetes, fins a les 12.00 hores.
L’alcaldessa, Susana Marqués, ha finalitzat dient que “conscients de la importància del comerç com a motor econòmic, des de l’ajuntament i Acoserbe hem fomentat la col·laboració dels nostres comerciants implicant a tot el sector, creant sinergies i oferint-los iniciatives que posen en valor la seua activitat, amb un projecte de dinamització i suport al comerç de proximitat”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.