fbpx

Diputaci贸 Castell贸 de la Plana Vila-real Almassora Benicarl贸 Borriana Vall d'Uix贸 Vinar貌s Onda Altres municipis

Castell贸 es promociona com a destinaci贸 tur铆stica en capitals amb connexi贸 de tren amb la Plana

Castell贸 es promociona com a destinaci贸 tur铆stica en capitals amb connexi贸 de tren amb la Plana

La presidenta del Patronat de Turisme, Patricia Puerta, destaca l’acceptaci贸 de la campanya ‘Molt de Castell贸 per descubrir’.

El Patronat Municipal de Turisme ha promocionat durant maig i juny la ciutat de Castell贸 com a destinaci贸 tur铆stica en capitals i ciutats amb connexi贸 de tren Alvia amb la capital de la Plana. Madrid, Segovia, Valladolid, Palencia, Le贸n, Oviedo i Gij贸n han sigut les ciutats escollides per a esta campanya de promoci贸 tur铆stica aprofitant que tenen connexi贸 ferrovi脿ria amb Castell贸 a trav茅s de l’Alvia.

La presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Patricia Puerta, ha destacat que “es tracta de la primera vegada que es realitza una campanya promocional d’este tipus en sis capitals de prov铆ncia a m茅s de la ciutat de Gij贸n per a acostar les platges, el patrimoni, el clima o la gastronomia, entre altres atractius amb els quals explica la ciutat de Castell贸”.

La campanya promocional s’ha realitzat just abans de l’estiu “amb l’objectiu de situar a Castell贸 com a destinaci贸 per a les vacances estivals”, ha apuntat la presidenta del Patronat i regidora de Turisme. L’acci贸 ha perm猫s acostar la campanya ‘Molt de Castell贸 per descobrir’, que a trav茅s de rutes guiades permet con猫ixer el patrimoni arqueol貌gic; descobrir els racons m茅s singulars de la ciutat a trav茅s de l’art urb脿 o l’atractiu mar铆tim del Grau a trav茅s de la visita denominada Castell贸 de prop.

Estes rutes guiades per a descobrir Castell贸 han sigut el fil conductor d’aquesta primera campanya promocional en ciutats amb connexi贸 ferrovi脿ria amb Castell贸. L’edil Patricia Puerta ha explicat que la campanya ha consistit “en accions promocionals tant en les estacions de tren d’estes ciutats 鈥揹e Madrid a Oviedo- com les seues places majors o altres espais urbans emblem脿tics”.

La gastronomia, el clima, l’oferta comercial i els m茅s de quatre quil貌metres de platges han sigut tamb茅 elements clau en esta promoci贸 que durant els mesos de maig i juny, just a les portes de l’estiu, han acostat Castell贸 com a destinaci贸 tur铆stica a Madrid, Segovia, Valladolid, Palencia, Le贸n, Oviedo i Gij贸n.

Leave a Reply

Your email address will not be published.