fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Castelló es promociona com a destinació turística en capitals amb connexió de tren amb la Plana

Castelló es promociona com a destinació turística en capitals amb connexió de tren amb la Plana

La presidenta del Patronat de Turisme, Patricia Puerta, destaca l’acceptació de la campanya ‘Molt de Castelló per descubrir’.

El Patronat Municipal de Turisme ha promocionat durant maig i juny la ciutat de Castelló com a destinació turística en capitals i ciutats amb connexió de tren Alvia amb la capital de la Plana. Madrid, Segovia, Valladolid, Palencia, León, Oviedo i Gijón han sigut les ciutats escollides per a esta campanya de promoció turística aprofitant que tenen connexió ferroviària amb Castelló a través de l’Alvia.

La presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Patricia Puerta, ha destacat que “es tracta de la primera vegada que es realitza una campanya promocional d’este tipus en sis capitals de província a més de la ciutat de Gijón per a acostar les platges, el patrimoni, el clima o la gastronomia, entre altres atractius amb els quals explica la ciutat de Castelló”.

La campanya promocional s’ha realitzat just abans de l’estiu “amb l’objectiu de situar a Castelló com a destinació per a les vacances estivals”, ha apuntat la presidenta del Patronat i regidora de Turisme. L’acció ha permès acostar la campanya ‘Molt de Castelló per descobrir’, que a través de rutes guiades permet conèixer el patrimoni arqueològic; descobrir els racons més singulars de la ciutat a través de l’art urbà o l’atractiu marítim del Grau a través de la visita denominada Castelló de prop.

Estes rutes guiades per a descobrir Castelló han sigut el fil conductor d’aquesta primera campanya promocional en ciutats amb connexió ferroviària amb Castelló. L’edil Patricia Puerta ha explicat que la campanya ha consistit “en accions promocionals tant en les estacions de tren d’estes ciutats –de Madrid a Oviedo- com les seues places majors o altres espais urbans emblemàtics”.

La gastronomia, el clima, l’oferta comercial i els més de quatre quilòmetres de platges han sigut també elements clau en esta promoció que durant els mesos de maig i juny, just a les portes de l’estiu, han acostat Castelló com a destinació turística a Madrid, Segovia, Valladolid, Palencia, León, Oviedo i Gijón.

Leave a Reply

Your email address will not be published.