fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Condemnen a exportaveu socialista de Peníscola per robar diners en negocis immobiliaris

Condemnen a exportaveu socialista de Peníscola per robar diners en negocis immobiliaris

Ha sigut sentenciat a onze mesos de presó i a pagar més de 60.000 €.

Un tribunal ha condemnat a l’exregidor i exportaveu socialista de Peníscola, Agustín Albiol, a onze mesos de presó per apropiació indeguda, en quedar-se amb els diners de diverses persones en un negoci immobiliari. A més de la pena de presó, haurà de pagar una multa de 558 euros i abonar 60.000 euros, que és la quantitat de la qual es va apoderar entre els anys 2002 i 2003.

L’exregidor, que va abandonar la política en 2007, va reconéixer la seua culpabilitat i va acceptar l’acord realitzat entre la seua defensa, l’acusació particular i el fiscal del cas.

El delicte es va produir quan el condemnat, que era representant d’una empresa immobiliària, va vendre quatre apartaments a diferents persones i els va cobrar una part en efectiu. Fet açò, no va ingressar els diners en el compte de l’empresa sinó que es va quedar amb els diners.

Leave a Reply

Your email address will not be published.