
El regidor de Proximitat, Diego Vila, afirma que en el que va del 2017 ja se superen les xifres del mateix període de l’any anterior i anuncia que es treballa ja en la plica per a la reforma de la planta baixa del Gran Casino per traslladar l’àrea.
El departament d’Atenció a la Ciutadania, Proximitat i Consum, que aglutina les àrees d’Atenció i Tràmits, l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) i Proximitat, ha atès durant tot el 2016 a 38.513 persones. El regidor de Proximitat, Diego Vila, ha fet balanç del servei, qualificant “d’essencial” la funció que este departament realitza.
“Els tècnics de l’àrea s’encarreguen d’oferir una atenció personalitzada sobre diferents matèries com a tràmits i procediments administratius, expedients d’activitats, padró municipal, taxes i impostos i registre”, explica i afegeix que “el seu treball ajuda a alliberar diferents departaments municipals i ajuda a agilitar tot tipus de tràmits com a canvis de domicili, empadronaments o autoliquidacions”.
Entre gener i juliol d’este any, el departament ha atès ja 24.865 persones, “2.691 més que en el mateix període del 2016”, assenyala Vila, qui destaca que els serveis més demandats són el de registre, amb 12.882 sol·licituds en 2017; el de padró, amb 7.665, i el d’informació general, amb 1.290 fins al moment.