fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

El Servei d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Peníscola supera les 86.000 consultes

El Servei d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Peníscola supera les 86.000 consultes

Els serveis més demandats són els relacionats amb el registre, el padró i la recaptació

La regidoria de Modernització de l’Ajuntament de Peníscola ha fet avui balanç del funcionament del Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) engegat al novembre del 2010.
Durant aquests 74 mesos, els ciutadans i ciutadanes que han requerit la solució d’algun tràmit administratiu han sumat 86.248, una mitjana aproximada de 1100 mensuals, “xifra que il·lustra la important tasca que, des d’un únic espai accessible, duu a terme el personal del servei” ha comentat l’edil responsable de l’àrea en el consistori, Alfonso López, que ha detallat la xifra corresponent als serveis de la passada anualitat i que se situa al voltant de les quinze mil consultes (15.032), un 5% més que l’any anterior, “creixement que continua a l’alça i que confirma la tendència des de l’inici de la sèrie estadística, cada any hi ha més consultes i més usuaris”, ha explicat l’edil.

Les dades revelen que els dies en els quals es concentra l’activitat tendeixen a ser els que se situen a l’inici de la setmana i els mesos de major activitat, els del tram estival.
La mitjana de serveis durant els mesos d’hivern oscil·la entre 600 i 1200 atencions mensuals, xifra que es veu multiplicada durant els mesos de juny, juliol, agost i setembre, situant el mes de major concurrència de visitants i turistes com el de major treball en les oficines d’atenció ciutadana, sumant més de 2000 visites.
Quant als horaris, entre les 10 i les 13 hores del matí és quan hi ha més nombre d’atencions, sent les 11 hores la de major concurrència la pràctica totalitat de dies de la setmana.

El Servei d’Atenció a la Ciutadana atén les qüestions relatives a registre, padró, rendes, cadastre, recaptació o expedició de certificats digitals i tiquet virtual, sent les consultes relacionades amb el registre de documents les més recurrents, amb un total de 4.649.

Leave a Reply

Your email address will not be published.