fbpx

Diputaci贸 Castell贸 de la Plana Vila-real Almassora Benicarl贸 Borriana Vall d'Uix贸 Vinar貌s Onda Altres municipis

El servei d’atenci贸 tel猫fonica de l’Ajuntament de Castell贸 respon vora 400 sol路licituds durant el Pla Especial d’Atenci贸 a la Ciutadania COVID19

El servei d’atenci贸 tel猫fonica de l’Ajuntament de Castell贸 respon vora 400 sol路licituds durant el Pla Especial d’Atenci贸 a la Ciutadania COVID19

El 80% dels registres han estat telem脿tics, mentre que el 20% presencial correspon a gestions realitzades pels Serveis Socials.

El servei d’atenci贸 tel猫fonica de l’Ajuntament de Castell贸, que opera mitjan莽ant el tel猫fon 010, ha donat resposta a 396 sol路licituts des de la posada en marxa del Pla Especial d’Atenci贸 a la Ciutadania COVID19 i que inclou, entre altres mesures, l’ampliaci贸 de l’horari de funcionament. Com expliquen des del servei, el 80% de les presentacions s’ha fet de manera telem脿tica, mentre que nom茅s el 20% ha estat presencial en tractar-se de tramitacions vinculades a Serveis Socials que no poden fer-se amb un altre procediment.

芦El m茅s important 茅s el fet que la ciutadania tinga un tel猫fon on sap que si contacta li respondran i faran el possible per ajudar-la禄, ha assegurat l’edil responsable d’Atenci贸 Ciutadana, Ignasi Garcia. El regidor ha destacat la import脿ncia de mantenir el di脿leg amb els ve茂ns i les ve茂nes de Castell贸 i de que 芦administracions de proximitat com s贸n els ajuntaments reforcen els serveis d’atenci贸 per evitar la difusi贸 d’informacions falses i enfortir aix铆 la confian莽a en la instituci贸禄.

Aix铆, des del passat 18 de mar莽, l’horari d’atenci贸 al p煤blic 茅s de 8.00 a 20.00 hores. Les peticions m茅s habituals en estos primers dies han estat els canvis de dades a efecte de notificacions (49), sol路licituts de certificats d’empadronament (41), sol路licituts d’intervencio de la Polic铆a Local (38) i serveis assistencials (18). Cal destacar que hi ha un gran apartat d’inst脿ncies gen猫riques i consultes sense determinar que arriba a les 96 tramitacions. Per dies, el nombre m茅s elevat de consultes es va registrar dimecres 18 de mar莽, amb 113 contactes i derivacions als diferents departaments municipals.

Cal recordar que el consistori ha refor莽at la difusi贸 d’informaci贸 mitjan莽ant el canal de Whatsapp i xat de l’App municipals, unes eines que permeten establir un di脿leg directe amb la ciutadania sense temps d’espera i sense atenci贸 presencial. Per donar-se d’alta al Whatsapp de la ciutat cal registrar-se al web www.castello.es i afegir als contactes el n煤mero 609 223 416. Aix铆 mateix, l’App Castell贸 est脿 disponible de manera gratu茂ta per a sistemes IOS i Android.

En este sentit, el departament que dirigix Garcia ha mantingut els torns del personal d’atenci贸 per tal d’evitar el m脿xim els contactes en un mateix espai. A m茅s, totes i tots els professionals que hi treballen segueixen els protocols sanitaris establerts per la Conselleria i les instal路lacions municipals es desinfecten peri貌dicament.

Leave a Reply

Your email address will not be published.