fbpx

Diputaci贸 Castell贸 de la Plana Vila-real Almassora Benicarl贸 Borriana Vall d'Uix贸 Vinar貌s Onda Altres municipis

El Servei de Tramitaci贸 d’Onda at茅n a 28.118 persones i redueix el temps d’espera

El Servei de Tramitaci贸 d’Onda at茅n a 28.118 persones i redueix el temps d’espera

El Servei d’Atenci贸 i Tramitaci贸 Municipal (SAT) d’Onda continua millorant els seus n煤meros. Aix铆 ho ha informat la tinent d’alcalde de l’脿rea d’Administraci贸, Mari Carmen Aguilella, qui ha assegurat que “l’equip de govern ha aconseguit millorar progressivament l’atenci贸 que ofereix l’Ajuntament als ve茂ns del municipi”.

Aguilella ha valorat el bon funcionament del SAT, que es va posar en marxa en 2005. “S’han aconseguit uns bons resultats en comparaci贸 amb anys anteriors. Concretament, s’han at猫s a 28.118 persones en el que portem d’any i s’han redu茂t les cues”, ha destacat la tinent d’alcalde. En aquest sentit ha afirmat que “les dades reflecteixen uns excel路lents resultats en els temps mitjans d’espera dels ciutadans. Han passat dels 9 minuts en 2015 als 6 minuts d’espera en l’actualitat”.

El SAT continua sent una ferramenta municipal que ofereix als ciutadans una atenci贸 i tramitaci贸 脿gil, eficient i efica莽, mitjan莽ant l’atenci贸 presencial i telef貌nica. No obstant aix貌, l’equip de govern ha anat m茅s enll脿 en aquest exercici i ha posat a disposici贸 dels ciutadans un servei m茅s r脿pid i c貌mode per als seus tr脿mits administratius a trav茅s d’un nou portal denominat Autoliquidaci贸 C60. “Els ciutadans poden continuar fent les seues gestions en el SAT, per貌 si ho desitgen poden evitar fer cues i tramitar les autoliquidacions de forma online”, ha explicat Aguilella. D’aquesta manera, l’equip de govern ha modernitzat l’Administraci贸 Local i ha redu茂t els temps d’espera als onders facilitant l’acc茅s via online de rebuts per al pagament de les taxes, llic猫ncies d’obres, impostos de circulaci贸 o ocupaci贸 de via p煤blica.

Finalment, Mari Carmen Aguilella ha recordat que l’Ajuntament continua apostant pel servei gratu茂t del 010 i per la b煤stia de suggeriments de la web municipal. “Realitzem campanyes de conscienciaci贸 perqu猫 els onders recorden que tenen a la seva disposici贸 diferents canals per a comunicar-se amb l’Ajuntament i aix铆 poder donar resposta als seus problemes quotidians com m茅s prompte millor”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.