
Els bombers i tècnics municipals avaluen els danys mentre el carrer Manuel Vivanco continua tancat al tràfic.
Una dotació de Bombers del Consorci Provincial de Castelló, juntament amb els tècnics municipals, ha avaluat aquest migdia els danys causats per les fortes ratxes de vent que es van registrar la passada nit en la coberta de la piscina d’Almassora. Les ratxes de fins a 120 km/h van arrancar plaques metàl·liques de la coberta i les van llançar fins al carrer Manuel Vivanco, causant danys també en la tanca perimetral de la instal·lació esportiva.
Per aquest motiu, des de l’Ajuntament d’Almassora han informat que el carrer continuarà tallat per la Policia Local i la piscina i el gimnàs tancaran fins a la supervisió tècnica dels danys en profunditat.
Així mateix, a la província de Castelló s’han registrat danys en la via pública i caiguda d’arbres a causa de les fortes ratxes de vent. Una tanca publicitària ha caigut a l’avinguda del Mar de la capital de la Plana i hi ha hagut esllavissades en immobles, caiguda d’arbres i branques a Alcalà de Xivert, Benicàssim i Peníscola.
Les autoritats han demanat a la població que extreme les precaucions davant la possibilitat de més vent i pluges en els pròxims dies. Els serveis d’emergència continuen treballant per garantir la seguretat ciutadana.