fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

En marxa el Club de Producte turístic Peníscola Familiar

En marxa el Club de Producte turístic Peníscola Familiar

El municipi forma part del Club de Producte reconegut per la Secretaria d’Estat de Turisme amb el Segell de Turisme Familiar i també del d’àmbit autonòmic, Tour&kids.

Peníscola continua amb l’aplicació del pla de ruta per a la gestió del producte turístic orientat a les famílies que marca el nou Pla Estratègic, convocant una nova reunió de la Taula de Treball del Consell de Turisme Familiar, que iniciava la seua marxa el primer quadrimestre del passat any.
Integrat per membres del sector d’allotjament pel que fa a hotels de diferents dimensions, càmpings i apartaments, representants del sector d’activitats complementàries i de la restauració “en el qual hem acordat, després de mesos de treball, l’obertura del termini per a la presentació de candidatures per a la integració del Club de Producte Peníscola familiar, d’àmbit local” ha explicat la tècnic de l’àrea de Turisme, Belén Miguel.

Els requisits acordats sumen un total de 36, basats en el Segell de Turisme Familiar en l’àmbit nacional i les propostes sorgides de les anteriors taules de treball convocades.

Hi ha requisits obligatoris com, per exemple, disposar de cadires i trones adaptades, possibilitat de calfar biberons 24h al dia, disposar de banyeres per a xiquets, seguretat en balconades i escales principals, disposar d’informació específica i orientada al segment familiar en la web de l’establiment, comptar amb activitats orientades i dirigides a xiquets, per diferents trams d’edat, comptar amb monitors amb titulació per a les activitats amb xiquets etc

També s’ha establit un conjunt de requisits recomanables que centraran les accions de millora de les empreses adherides al Club, com per exemple, comptar amb inspecció tècnica de materials emprats per a activitats lúdiques amb xiquets, comptar amb informació addicional en menús sobre al·lergògens, disposar de farmaciola infantil, vaixella infantil, penjadors de grandària reduïda, intercomunicadors, canviadors, piscina infantil o baranes per als llits.
Els establiments que vulguen presentar la seua candidatura al Club de Producte Peníscola Familiar hauran de presentar a l’àrea de Turisme una declaració responsable amb justificants de compliment de la totalitat dels requisits exigits i el seu compromís per incorporar els requisits recomanables de forma gradual. El termini de lliurament de sol·licituds finalitzarà el dia 9 d’abril enguany i es planteja obrir el termini de forma anual durant el primer trimestre de cada any, de l’1 de gener al 31 de març, perquè el departament avalue les sol·licituds i es tramite l’adhesió al Club.

La identificació dels establiments amb una placa en la seua entrada, amb la creativitat del nou Club i la seua inclusió en les comunicacions oficials que es realitzen des de l’àrea de Turisme de l’Ajuntament “suposen un segell de qualitat que garanteix uns estàndards específics i orientats al perfil de turista majoritari en el nostre municipi, per açò és important la creació d’este Club, per a la promoció de l’oferta de la destinació i per comptar amb un mecanisme de control de qualitat que ens permet millorar any rere any” ha valorat l’edil de l’àrea, Rafael Suescun, que ha presidit la Taula del Consell en el dia d’avui.

Leave a Reply

Your email address will not be published.