
Des de la regidoria de Festes i la Federació de Falles no “s’ha parlat de la cancel·lació”.
Dins dels actes afectats, suspesos o ajornats pel coronavirus ha circulat durant les últimes hores la informació de la possible suspensió de les Creus de Maig a Borriana.
Des d’este diari, s’ha contactat amb Lluïsa Monferer, regidora de festes de l’Ajuntament de Borriana qui ha explicat que no “s’ha parlat de la cancel·lació de creus”, ja que el consistori està seguint l’evolució de la situació i, de moment, només “s’han suspés les Falles”.
D’altra banda, també s’ha recollit l’opinió de Salva Doménech, president de la Federació de Falles de Borriana, qui ha comentat que “des de la Federació ens acollim a les recomanacions de la Conselleria de Sanitat” i el que “més ens agradaria és poder celebrar les Falles tan prompte com es puga”.
Finalment, i després d’atendre les explicacions de les fonts oficials, es pot desmentir la cancel·lació de les Creus de Maig, que mantenen la seua data al calendari fester de Borriana.