fbpx

Diputaci贸 Castell贸 de la Plana Vila-real Almassora Benicarl贸 Borriana Vall d'Uix贸 Vinar貌s Onda Altres municipis

La campanya #YoComproEnBenic脿ssim finalitza amb el segon sorteig

La campanya #YoComproEnBenic脿ssim finalitza amb el segon sorteig

La iniciativa s’ha est茅s durant dos mesos i han participat m茅s de 70 comer莽os i serveis.

L’Ajuntament de Benic脿ssim, a trav茅s de la regidoria de Comer莽, en coordinaci贸 i amb la col路laboraci贸 de l’Associaci贸 de Comer莽os i Serveis Professionals de Benic脿ssim (Acoserbe), ha finalitzat la campanya #YoComproEnBenic脿ssim que ha tingut com a objectiu fomentar el consum en els establiments comercials i de serveis de la localitat, fer costat als establiments en aquests moments de crisi sanit脿ria per la Covid-19 i premiar a aquells consumidors que aposten pel comer莽 local.

La campanya va comen莽ar el passat 12 de febrer i despr茅s de dos mesos en actiu, aquest migdia s’ha procedit a realitzar el segon sorteig de cinc xecs regal per un valor de 100 euros. El Centre de Formaci贸 i Ocupaci贸 Josep Barber脿 i Cepri脿 ha acollit el sorteig i els afortunats han sigut Lola Garb铆, Lola Gozalbo, Isabel Lozano, Manuel Bilur贸n i Rosario Bellido. Despr茅s de recollir el xec regal, els agraciats podran gastar-lo en els comer莽os adherits a la campanya, en un m铆nim de dos establiments. Els premiats en aquest segon sorteig s’uneixen a Rebeca Cervera, Mercedes Soria, M.陋 Jes煤s Manzaneque, Adela Sep煤lveda i Rosa Ord贸帽ez, les cinc agraciades en el primer sorteig realitzat el passat 12 de mar莽, un mes despr茅s de l’inici de la campanya.
L’edil responsable de l’脿rea ha indicat que 鈥渁mb aquesta campanya hem volgut que els ve茂ns de Benic脿ssim aposten per la proximitat, la familiaritat, el tracte i la qualitat que ofereixen els nostres comer莽os i serveis鈥.

Durant aquest temps han sigut m茅s de 70 els comer莽os i serveis els que s’han adherit a la iniciativa, des de botigues d’alimentaci贸, fins a autoescoles i assegurances, passant per ag猫ncies de viatges, acad猫mies salons de bellesa, llibreries, papereries, moda i complements, cristalleria i decoraci贸, 貌ptica, fisioter脿pia i fotografia, entre altres. 鈥淓ls establiments participants han estat identificats amb un vinil especial en l’entrada dels negocis amb la imatge de la campanya i han disposat d’unes targetes de compra que facilitaven als seus clients amb espais per a segellar les seues compres鈥, ha continuat explicant Batalla.

A m茅s de la participaci贸 en els propis comer莽os, els clients han pogut participar a trav茅s de l’app Soc. L’aplicaci贸 m貌bil 茅s un encreuament entre un xat i una botiga en l铆nia per貌 simplificada al m脿xim perqu猫 puga utilitzar-la qualsevol usuari i perqu猫 puga adaptar-se a la majoria de productes. Aix铆, un comer莽 pot donar-se d’alta, crear el seu cat脿leg i comen莽ar a vendre en q眉esti贸 de minuts. En disposar d’un xat el venedor pot comunicar-se amb el client de manera similar a com el farien a la seua botiga f铆sica, mantenint el tracte directe i pr貌xim que caracteritza al comer莽 de Benic脿ssim. L’aplicaci贸 m貌bil, d’煤s gratu茂t, est脿 disponible tant per a iPhone com per a dispositius Android i es pot descarregar directament des de la web www.getzoco.com.

L’alcaldessa, Susana Marqu茅s, ha finalitzat dient que 鈥渃onscients de la import脿ncia del comer莽 com a motor econ貌mic, des de l’ajuntament i Acoserbe hem volgut fomentar la col路laboraci贸 dels nostres comerciants implicant a tot el sector, creant sinergies i oferint-los iniciatives que posen en valor la seua activitat, amb un projecte de dinamitzaci贸 i suport al comer莽 de proximitat鈥.

Leave a Reply

Your email address will not be published.