Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

La Diputació aposta pel turisme de qualitat amb 225.000 euros perquè els ajuntaments contracten informadors turístics

La Diputació aposta pel turisme de qualitat amb 225.000 euros perquè els ajuntaments contracten informadors turístics

El Govern Provincial agilita la convocatòria d’estes ajudes que ja durant 2017 van permetre la contractació de 30 persones.

La Diputació de Castelló aposta per dotar als ajuntaments de recursos turístics amb tal d’oferir un servei de qualitat als visitants en confirmar amb 225.000 euros la seua línia de subvencions perquè els consistoris puguen contractar informadors turístics. Així, i recentment començat este 2018, el Govern Provincial treballa estos dies a agilitar la convocatòria d’estes ajudes que ja durant el passat any van permetre la contractació d’informadors turístics en un total de 30 municipis.

El vicepresident provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha posat en valor estes ajudes. “Generem un recurs fonamental per als ajuntaments, ja que amb estos professionals millorem l’atenció al visitant, generem producte turístic i vam crear ocupació en el sector, amb la contractació de persones formades que mantenen la seua activitat durant tot l’any”.

En este sentit, Martínez ha explicat la “important labor que compleixen estos informadors turístics, que atenen al visitant quan es desplaça al municipi, però que a més estan realitzant una labor de promoció en canals digitals com les xarxes socials que visibilitze els tresors turístics dels nostres pobles”.

“Després dels mesos de l’obertura de totes estes oficines els alcaldes ja ens han traslladat l’excel·lent repercussió en el servei i promoció turística del poble, la qual cosa comporta noves oportunitats per a l’economia local”, ha destacat Martínez.

Entre les labors dels informadors turístics es troben atendre als visitants en l’oficina de Turisme, realitzar visites guiades pels museus i atractius del poble, promocionar l’oferta turística en altres destinacions i en xarxes socials o coordinar accions i esdeveniments durant tot l’any que servisquen com a reclam turístic i cultural.

Leave a Reply

Your email address will not be published.