
El Govern Provincial destinarà enguany 20.000 euros per a afavorir l’activitat de col·lectius juvenils de la província.
La Diputació de Castelló es convertirà un any més en aliat de les entitats juvenils de la província. L’administració provincial va aprovar ahir en Junta de Govern la convocatòria i les bases de les subvencions a entitats juvenils per a la realització de programes de joventut 2017 a fi d’afavorir la supervivència d’estos col·lectius tan essencials en moltes ocasions per a dinamitzar l’activitat dels nostres municipis, sobre tots en aquells amb menys població i, per tant, menys recursos”.
D’esta manera, tal com ha explicat el diputat responsable de Joventut, Pablo Roig, el Govern Provincial destinarà 20.000 euros “al foment de l’associacionisme juvenil. Este tipus d’associacions són imprescindibles perquè els joves de la província compten amb un espai de participació, formació i assessorament que es convertisca en un mecanisme per a la creació de ciutadania activa”.
Cal destacar que per a beneficiar-se d’esta línia d’ajudes les entitats han d’estar inscrites en el Cens General d’Associacions Juvenils i Entitats Prestadores de Serveis a la Joventut de l’IVAJ. Estes ajudes, ha ressaltat el diputat provincial, “aconsegueixen activitats de tota índole i amb diferents perspectives culturals, tradicionals i d’oci”.
“És per açò que promoure l’associacionisme juvenil ens permet també reforçar el manteniment i impuls de les nostres tradicions perquè estes no perden el seu espai en futures generacions i seguisquen sent part de la identitat dels nostres pobles”.