fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

La Diputació conclou a Saragossa la promoció turística en fires nacionals abans de l’estiu per a atraure el màxim de turistes

La Diputació conclou a Saragossa la promoció turística en fires nacionals abans de l’estiu per a atraure el màxim de turistes

El mercat aragonés va emetre en 2017 a la província prop de 110.000 turistes que van triar producte de costa i turisme actiu.

La Diputació de Castelló participa des d’avui i durant tot el cap de setmana en el Saló Aragonés del Turisme ARATUR 2018 amb el qual conclourà diumenge que ve la promoció turística en fires nacionals abans de l’estiu amb tal d’atraure a la província el màxim nombre de turistes durant els pròxims mesos.

El vicepresident de la Diputació i diputat de Turisme, Andrés Martínez, ha posat en valor “esta fira com a gran aparador per a la població aragonesa que suposa per al nostre turisme un mercat a tenir molt en compte, especialment per a les destinacions castellonenques de costa, així que en eixe sentit aprofitem totes les oportunitats d’este mercat per a aconseguir un estiu de rotund èxit turístic”.

D’igual manera, el vicepresident ha assenyalat que “estem detectant a més com la província segueix posicionant-se com a destinació d’escapades de finalització de setmana o de períodes curts durant tot l’any en este mercat, alguna cosa que contribueix a desestacionalitzar la nostra activitat i a seguir millorant els indicadors d’ocupació relacionada amb el turisme en la província”.

Cal tenir en compte que el mercat aragonés va emetre en 2017 a la província prop de 110.000 turistes que van triar sobretot producte de costa i també turisme actiu (és un 6% del total de turistes que va rebre la província durant tot l’any).

Leave a Reply

Your email address will not be published.