Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

La Diputació implica a Martín Berasategui en la promoció i posada en valor de la tòfona negra de la província de Castelló

La Diputació implica a Martín Berasategui en la promoció i posada en valor de la tòfona negra de la província de Castelló

La Diputació difon un vídeo viral per a sumar oportunitats a la tòfona provincial com a prèvia a la Fira de la Tòfona d’este dissabte.

La Diputació de Castelló ha implicat el xef Martín Berasategui en la millor promoció i posada en valor de la tòfona negra de l’interior de la província de Castelló. Així, el Govern Provincial ha creat i difós un vídeo viral amb l’objectiu de donar a conèixer els millors atractius d’este preuat fong de la mà d’un dels millors cuiners internacionals. Esta important iniciativa forma part de les diferents accions que contempla la Diputació de Castelló per a promocionar el consum de la tòfona de de Castelló, especialment durant aquestes dates de cara al Nadal i com a part del seu programa estratègic Castelló Ruta de Sabor de posada en valor de la gastronomia autòctona.

El diputat de Desenvolupament Rural, Pablo Roig, ha assegurat que “sabem que tenim la millor tòfona del món, i és tot un orgull que un dels millors cuiners del món com és Martín Berasategui, gran ambaixador dels productes de la nostra terra, se sumi com a gran prescriptor de la nostra tòfona perquè tots sàpiguen de la seua qualitat, no només en l’àmbit nacional sinó també els mateixos castellonencs”.

En este sentit, el diputat ha assegurat que “junts estem caminant en la generació de noves oportunitats per a un sector que té molt a dir en el futur dels nostres pobles. La tòfona encara és una gran desconeguda per a molts castellonencs, i a la nostra mà està donar-la a conèixer de la mà d’un dels millors prescriptors del món com és Martín Berasategui”.

En la peça audiovisual, de menys d’un minut de durada, el cuiner donostiarra apareix conversant amb la seua companya de professió Tere Puig, de Catí. Tots dos posen en valor les grans qualitats de la tòfona de Castelló, fins i tot el xef donostiarra assegura que “en la cuina de Martín no entra una altra tòfona que no siga la de Castelló, tant a Espanya com fora, perquè acaricia amb la seua qualitat el paladar dels nostres clients”.

Amb aquesta nova iniciativa, el Govern Provincial continua treballant a donar a conèixer i posar en valor els productes de Castelló com a font de noves oportunitats de futur per a la província. Un treball promocional que intensifica durant aquestes dates de cara a la pròxima campanya nadalenca. Cal tenir en compte que després de quatre anys de trajectòria, la marca de la Diputació Castelló Ruta de Sabor ha aconseguit aglutinar més de 100 productors de 15 sectors agroalimentaris diferents, dues denominacions d’origen, una Indicació Geogràfica Protegida i 6 productes amb distintiu Parc Natural. És una marca present en comerços, fires, supermercats i grans superfícies de la província i part del territori espanyol.

Leave a Reply

Your email address will not be published.