fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

La Diputació potencia el consum d’aliments castellonencs este Nadal amb la campanya ‘Tria Castelló’

La Diputació potencia el consum d’aliments castellonencs este Nadal amb la campanya ‘Tria Castelló’

El Govern Provincial invertix 150.000 euros en esta campanya de sensibilització per a millorar el consum de productes autòctons.

La Diputació de Castelló està contribuint amb la seua campanya ‘Tria Castelló’ a millorar les previsions de venda de productes castellonencs este Nadal. Cal tenir en compte que el Govern Provincial ha invertit 150.000 euros en esta campanya de sensibilització dirigida als ciutadans castellonencs amb tal d’ajudar a augmentar el consum de productes autòctons. Així, a través de la marca guia Castelló Ruta de Sabor, la Diputació ha volgut motivar el consum de la gastronomia castellonenca precisament en el període que major consum agroalimentari concentra.

“A través dels diferents esdeveniments promocionals de Tria Castelló, de la seua publicitat, de tota la comunicació que hem fet en Xarxes Socials, estem aconseguint visibilitzar la qualitat dels nostres productes i generar entre els castellonencs eixe valor d’ambaixadors del nostre. Som el millor rebost del mediterrani, i el que fem és transmetre-ho a través d’una marca que aglutina els millors productes de Castelló para, a poc a poc contribuir al fet que este sector gastronòmic genere majors oportunitats de futur en els nostres pobles en tota la cadena de producció que embolica als millors productes de Castelló”.

I és que, tal com ha incidit el diputat “consumir productes de Castelló suposa, a més de consumir productes de primera qualitat, també retornar la riquesa al nostre territori. Eixa aposta de triar productes de la terra estem en condicions de garantir al consumidor que no li defraudarà, però és que a més està ajudant a consolidar empreses, llocs de treball i amb açò més oportunitats i més població en els municipis de la nostra província”.

Entre les accions que contempla esta iniciativa ja s’han dut a terme diverses fires i accions directament dirigides a la venda de producte fins a finals d’any, així com una important campanya de comunicació que es mantindrà durant este període per a visibilitzar el producte castellonenc a través de mitjans de comunicació, accions de màrqueting, Xarxes Socials i agències, així com en suports de publicitat exterior. Una promoció que es realitza a nivell provincial autonòmic i nacional.

Cal assenyalar que també com a part de l’esforç de la Diputació per visibilitzar el producte de Castelló, a través de Castelló Ruta de Sabor ha col·laborat perquè alguns productors, tendes especialitzades i centres comercials hagen elaborat cistelles nadalenques amb productes autòctons que formen part de la marca guia.

Leave a Reply

Your email address will not be published.