fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

La Diputació promociona la marca turística de Castelló a milions de potencials turistes a través del patrocini del FIB

La Diputació promociona la marca turística de Castelló a milions de potencials turistes a través del patrocini del FIB

La marca turística provincial aprofita la transcendència mediàtica del FIB, amb més de 3.200 milions d’impactes informatius.

L’aposta de la Diputació per consolidar Castelló com la principal terra de festivals a escala internacional s’ha convertit en la millor eina per promocionar turísticament la província entre milions de potencials visitants. Sense anar més lluny, la unió de la Diputació amb el FIB com una administració que patrocina el festival a través d’un patrocini reglat, està permetent “projectar la marca turística de Castelló per tota Europa aconseguint una audiència superior als 10 milions de persones i fer-ho, a més, de la mà del primer macro esdeveniment musical que va apostar de debò per la província i que, des de sempre, ha trobat en este Govern Provincial a un veritable aliat”.

I és que tal com ha explicat el vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, “invertir a fer de la nostra terra la capital europea de la música en viu ens permet atreure cada any a grans masses de turistes i, al mateix temps, difondre al món els nostres innombrables encants convertint al FIB en el millor vehicle possible per potenciar la nostra marca turística provincial”.

Per això, aprofitar la notorietat i valor de marca que el FIB té a escala internacional, amb especial rellevància en països com Regne Unit i Irlanda, “és la millor campanya publicitària per a la província. Així, al mateix temps que el FIB ha emprès una intensa campanya promocional a l’hora de captar públic nou para, com tot apunta, superar esta edició la barrera dels 200.000 espectadors, fins a 53.000 per dia, la província es donava a conèixer a milions de potencials visitants”.

No en va, i malgrat que les xifres globals es tancaran a partir d’este diumenge una vegada conclòs el FIB, l’impacte quantificat per la presència del FIB en mitjans tan nacionals com a internacionals llança una xifra per sobre dels 3.200 milions d’impactes, prop de 1.700 d’ells en mitjans internacionals.

Leave a Reply

Your email address will not be published.