fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

La Diputació promociona la targeta Fideliza Castelló entre més de 60.000 visitants a l’Arenal Sound perquè vinguen en temporada baixa

La Diputació promociona la targeta Fideliza Castelló entre més de 60.000 visitants a l’Arenal Sound perquè vinguen en temporada baixa

Podran beneficiar-se dels descomptes que ofereixen els hotels adherits a esta iniciativa del Govern Provincial i Ashotur.

La Diputació de Castelló ha aprofitat la presència de més de 60.000 visitants de fora de la província en l’Arenal Sound per a promocionar la targeta Fideliza Castelló entre ells. L’objectiu és que estos turistes ocasionals es convertisquen en visitants habituals a la província gràcies als descomptes que ofereixen els establiments hotelers adherits a esta iniciativa impulsada pel Govern Provincial i l’Associació Provincial d’Empresaris de l’Hostaleria i el Turisme de Castelló (ASHOTUR)

Cal tenir en compte que la meitat dels assistents al festival ja solen repetir visita i que dos terços dels visitants són de fora de la Comunitat Valenciana, amb el que el potencial d’esta iniciativa és il·limitat. “L’èxit d’assistència a este macrofestival garanteix que esta iniciativa ajudarà a ampliar la demanda d’allotjaments hotelers de la província tot l’any”, ha assegurat el vicepresident i diputat de Turisme de la Diputació, Andrés Martínez.

La Diputació de Castelló pretén convertir als més de 60.000 visitants de fora de la província que gaudir de l’espectacle de l’Arenal Sound, que avui acaba, en turistes habituals gràcies a esta iniciativa impulsada esta legislatura per Javier Moliner. Gràcies a esta nova iniciativa ja han sigut més de 10.000 les persones que han volgut aprofitar estes ofertes, ja que ofereix als turistes de festivals que vulguen tornar a Castelló descomptes en temporada baixa d’un 10% en les reserves d’una vintena d’hotels i càmpings de la província.

Es tracta, tal com ha destacat Martínez, “d’aprofitar l’estirada turística que suposen estos macroesdeveniments musicals per a enganxar als visitants i oferir-los un al·licient més perquè tornen a Castelló. D’esta manera, desestacionalitzem el turisme més enllà de la temporada alta i aconseguim perllongar l’impacte beneficiós que els macrofestivals generen en el teixit turístic, econòmic i laboral de la província”.

En este sentit, el vicepresident de Turisme ha subratllat que esta estratègia promocional ambiciona “convertir als més de 710.000 visitants que es preveu arriben a la província per la seua condició de capital europea de la música en una font d’oportunitats per a reafirmar el turisme com una indústria clau per a la generació de riquesa i ocupació en els nostres municipis”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.