fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

La Diputació summa 1,7 milions d’euros més a la seua ambiciosa estratègia de promoció turística de la província

La Diputació summa 1,7 milions d’euros més a la seua ambiciosa estratègia de promoció turística de la província

El Govern Provincial apujarà fins a quasi els 7 milions d’euros la inversió en turisme gràcies a la modificació pressupostària.

La Diputació de Castelló injectarà 1,7 milions d’euros extra a la seua ambiciosa estratègia de promoció turística de la província a escala nacional i internacional per a seguir “convertint el 2017 l’any de la consolidació del turisme com una indústria clau per al teixit econòmic i laboral de la província”.

Per a açò, tal com ha destacat el vicepresident i diputat de Turisme, Andrés Martínez, el Govern Provincial aprofitarà la modificació pressupostària que s’aprovarà hui en sessió plenària per a reforçar la política en matèria turística empresa per l’administració de la mà dels empresaris i que “ha permès que enguany hàgem registrat un notable repunt turístic que ens ha permès superar la barrera de dos milions de pernoctacions fins i tot abans de l’estiu”.

D’esta manera, ha afegit Martínez, “aprofitarem l’excel·lent salut financera de la Diputació per a elevar fins als quasi set milions d’euros el pressupost destinat a la promoció i projecció turística d’una terra que pels seus innombrables encants té en el turisme a un dels seus principals sectors productius i una font inesgotable d’oportunitats per a generar riquesa i ocupació”.

És per açò que gràcies a estos 1,7 milions d’euros que es consignaran per a reforçar el Pla Turístic d’inversions financerament sostenibles, el Govern Provincial farà un pas al capdavant “reafirmant al turisme com un gran eix estratègic de la gestió d’esta administració. Apostar pel turisme és una de les millors fórmules que tenim per a atraure riquesa i creixement en la província, ja que el l’ocupació turística ha deixat de ser una realitat solament a l’estiu per a consolidar-se en el mercat laboral castellonenc i estendre’s més enllà de vuit mesos”.

Cal recordar que amb este objectiu, en els 5,1 milions d’euros pressupostats inicialment per la Diputació per a materialitzar la seua estratègia de promoció turística, a més d’apostar de forma clara pel mercat nacional com a principal comprat emissor de turistes, ja es contemplaven més d’1,5 milions d’euros per a implementar accions promocionals en aquells països europeus que més visitants envien com és el cas de Regne Unit i França així com en noves destinacions que compten amb connexió aèria directa amb la província.

I és que “no podem conformar-nos amb l’excel·lent comportament que està registrant el turisme en la nostra província. Volem més, ambicionem més i amb este objectiu seguirem emprenent totes les accions i polítiques estratègiques que estiguen en les nostres mans perquè el turisme siga cada vegada més un espai d’oportunitats laborals durant tot l’any per a molts castellonencs”, ha reiterat el vicepresident de Turisme.

Leave a Reply

Your email address will not be published.