L’Oficina d’Atenció Ciutadana amplia en una hora l’atenció presencial al públic de manera permanent.
L’Ajuntament de la Vall d’Uixó obrirà l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de 8.00 a 14.00 hores. Això suposa ampliar en una hora més l’atenció presencial al públic. Esta mesura es posarà en marxa a partir del dilluns, 25 de maig, i serà permanent, amb l’objectiu de “facilitar que les persones que treballen tinguen un horari més ampli per a realitzar els seus tràmits administratius”, ha explicat la regidora d’Interior, Zaida Moreno.
Esta no és l’única novetat que es posa en marxa per a facilitar les gestions, ja que a partir del mateix dilluns l’atenció a l’Ajuntament de la Vall d’Uixó es realitzarà amb cita prèvia, també permanentment. D’esta manera es reduiran els temps d’espera i les acumulacions de persones, no sols per les restriccions per la situació de la Covid-19, sinó també per a “guanyar en comoditat i en eficiència”.
La cita prèvia es pot sol·licitar ja a través d’internet, en www.lavallduixo.es/citaprevia. Les primeres cites s’estan donant per al dilluns 25 de maig i de moment tan sols estan actius els serveis de OAC, gestió tributària, serveis socials i agència de col·locació, però a mesura que es reòbriga l’atenció presencial en la resta d’àrees també s’inclouran en esta plataforma, en la qual es pot triar el dia i l’hora entre les quals estan disponibles.
En la OAC, en ser el servei més demandat, caldrà confirmar l’arribada a través d’una pantalla tàctil, com a màxim 15 minuts abans de l’hora marcada. Les persones que es retarden més de 15 minuts sobre l’horari acordat perdran la seua cita “per a no perjudicar la resta d’usuaris”, ha assenyalat Moreno, per a qui este nou sistema “suposa modernitzar l’administració i adaptar-nos al que ja es fa amb la cita mèdica o amb altres administracions”. A més de per internet també es podrà sol·licitar telefonant al 964690184.