
La primera actuació ha consistit en el pintat del mobiliari infantil del parc situat a la Pista Jardí.
La primera actuació ha consistit en el pintat del mobiliari infantil del parc situat a la Pista Jardí, on s’han desplaçat este matí l’alcalde, Samuel Falomir, i la regidora de Parcs i Jardins, Mª Ángeles Ibáñez, per tal de comprovar el resultat dels treballs realitzats.
Ibáñez ha avançat que les següents accions es duran a terme al parc del carrer Les Flors, en el qual es realitzarà una neteja integral, i al parc del carrer Guitarrista Tárrega, que es pintarà.
“L’objectiu d’este pla és condicionar i millorar en estos quatre anys aquells parcs de l’Alcora que no es van renovar durant la passada legislatura”, ha indicat la responsable de l’àrea.
D’esta manera, a més dels esmentats, s’actuarà al parc Monlleó, el de la urbanització El Pantà i en els Jardins de la Vila, entre d’altres.
“És important seguir una bona planificació mitjançant els pressupostos municipals per poder escometre estos projectes tan necessaris i demandats pels veïns i veïnes”, ha indicat Ibáñez.