fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

L’Ajuntament de Vila-real reprén l’atenció presencial amb cita prèvia i instal·lacions adaptades a la normativa de prevenció sanitària

L’Ajuntament de Vila-real reprén l’atenció presencial amb cita prèvia i instal·lacions adaptades a la normativa de prevenció sanitària

La ciutadania pot presentar instàncies o realitzar tràmits per registre de 8.00 a 17.00 hores. Es pot sol·licitar cita prèvia a través de la web municipal, l’aplicació mòbil de l’Ajuntament o del telèfon 964 570 000.

L’Ajuntament de Vila-real reprén des de hui l’atenció presencial, amb cita prèvia, perquè la ciutadania puga realitzar tràmits i gestions amb l’administració local en horari de 8.00 a 17.00 hores de dilluns a divendres. Amb l’objectiu d’evitar llargues cues i respectar el distanciament social, els veïns podran sol·licitar cita prèvia a través de la web municipal, l’aplicació mòbil de l’Ajuntament o del telèfon 964 570 000 que atén de 8.00 a 20.00 hores.

Amb l’inici de la fase 2 de la desescalada i davant l’obertura del servei d’Atenció i Tràmits situat a la casa consistorial, la Regidoria de Proximitat que dirigeix Miriam Caravaca ha incorporat les mesures de seguretat i higiene necessàries d’acord amb la normativa sanitària per a garantir que l’atenció al públic es realitze amb les millors condicions tant per a usuaris com per als treballadors públics.

D’esta manera s’ha adaptat la planta baixa de l’Ajuntament, on es troba Atenció i Tràmits, amb una porta corredissa d’entrada i una altra d’eixida per a evitar que es creuen i previndre la propagació del virus de la COVID-19, senyalització de les distàncies de seguretat, col·locació de mampares de seguretat per a protegir al personal municipal i ciutadania i col·locació de gels hidroalcohòlics perquè els veïns facen ús dels mateixos en accedir. Així mateix es recorda a la població l’obligatorietat de portar màscara en accedir a l’espai públic.

“L’Ajuntament mai ha estat tancat, ja que els treballadors municipals han continuat atenent la ciutadania de manera telemàtica o a través del teletreball” explica la regidora qui recorda que el decret de l’estat d’alarma va suposar la suspensió de l’atenció presencial i l’habilitació de 12 línies telefòniques, en el número habitual del consistori 964 547 000-des de les 8.00 fins a les 20.00 hores-per a poder donar resposta a les necessitats ciutadanes de manera àgil i segura. Al llarg de tot este temps el servei ha atés més de 12.000 crides: el gruix de les consultes a la centraleta municipal, un 51% es van derivar als seus corresponents departaments-principalment Policia Local i Serveis Socials- i la resta van ser consultes derivades de la crisi sanitària. A més s’ha donat atenció de manera presencial, mitjançant cita prèvia, per a la tramitació de certificats digitals, amb més 500 certificats des que es declarara l’estat d’alarma per la crisi sanitària de la COVID-19.

En funció a les diferents fases de la desescalada, el govern local ha anat obrint gradualment serveis públics, com el Cementeri Municipal, els parcs canins o reactivant la Línia 2 de l’autobús urbà gratuït “sempre des de la prudència i responsabilitat amb un pla de desescalada en el qual la salut de tota la ciutadania i el personal municipal és la prioritat”, conclou la regidora.

Leave a Reply

Your email address will not be published.