fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

L’aplicació d’incidències d’Onda es converteix en la primera via d’avís en un mes

L’aplicació d’incidències d’Onda es converteix en la primera via d’avís en un mes

Durant este mes s’han registrat 124 incidències, 65 de les quals han sigut a través de l’aplicació mòbil.

L’Ajuntament d’Onda va posar en funcionament fa poc més d’un mes l’aplicació ‘Onda incidències’ i ja s’ha convertit en la principal via de comunicar incidències amb un 52%, seguit per la comunicació a la Policia Local amb un 19% com a segona opció. De les 124 incidències que la ciutadania ha comunicat al consistori des de mitjan maig fins ara, 65 han sigut a través de l’aplicació mòbil. Esta aplicació ha sigut creada perquè els onders puguen donar avís de diferents problemes a l’Ajuntament de forma fàcil, senzilla i ràpida, ja siga a través del telèfon mòbil, tablet o l’ordinador. L’alcalde d’Onda, Ximo Huget afirma que “estes dades són positives perquè mostren l’interès dels ciutadans de col·laborar per a millorar la ciutat i poder comunicar-se amb l’ajuntament d’una forma més directa, ja que pensem que entre totes i tots hem de fer créixer Onda i junts caminarem cap a l’excel·lència, augmentant la qualitat de vida de la nostra ciutat”.

Però no solament destaca el creixent ús i comunicació de les incidències a l’ajuntament, sinó que el 66% d’elles estan finalitzades, “la qual cosa demostra el compromís i implicació per part del consistori de millorar la situació el més ràpid possible, per a nosaltres el més important són els nostres veïns i veïnes” explica el primer edil. Els principals problemes comunicats durant este mes han sigut sobre enllumenat i plagues amb 13 queixes cadascun i les millores en parcs i jardins de la localitat.

Ximo Huguet indica que “el llançament d’esta aplicació és un pas més per a adaptar-nos a la societat digital en la qual vivim, la seua importància es veu reflectida en l’augment de la comunicació d’incidències després de la posada en marxa de l’app, ja que permet a la gent poder comunicar-les a l’instant d’una forma més còmoda i ràpida. Esta modernització és molt important perquè Onda siga una ciutat referent i seguirem avançant en este aspecte”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.