fbpx

Diputació Castelló de la Plana Vila-real Almassora Benicarló Borriana Vall d'Uixó Vinaròs Onda Altres municipis

Marco destaca que el Pla Estratègic de Turisme millorarà la competitivitat del sector a Castelló

Marco destaca que el Pla Estratègic de Turisme millorarà la competitivitat del sector a Castelló

L’alcaldessa destaca l’esforç inversor del Patronat de Turisme que ha augmentat el pressupost un 26%.

L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha afirmat avui que “el turisme és un dels grans objectius de la gestió que s’ha marcat el Govern municipal de Castelló, perquè representa un dels principals motors econòmics i culturals de la ciutat i és clau per a l’impuls de l’economia”. Marco valora la temporada turística, que està veient com es compleixen les expectatives del Govern municipal.

Marco ha recordat que el pressupost destinat a polítiques turístiques s’ha incrementat un 26% en 2017 i ha insistit en el potencial de les platges de Castelló, que enguany han tornat a obtenir tres banderes blaves i compten amb les distincions Q de Qualitat Turística i Qualitur. Totes amb punts accessibles. A més la platja del Pinar ha aconseguit el premi Ecoplayas per fomentar el turisme sostenible, així com la qualificació de prevenció i control de la contaminació i el certificat de petjada de carboni.

“Des del Patronat Municipal de Turisme treballem i treballarem per a promoure i potenciar l’oferta turística d’una ciutat com Castelló, en la qual comptem amb el suport necessari i imprescindible de la Universitat Jaume I”, ha afirmat. En eixe sentit, ha recordat que l’Ajuntament i l’UJI estan desenvolupant un Pla Estratègic de Turisme que ha de marcar les línies per al futur de la gestió turística en l’àmbit municipal.

L’alcaldessa ha indicat que el pla estratègic apostarà pel turisme sostenible per a obrir noves perspectives al sector. “Necessitem millorar la competitivitat i avançar en la promoció del producte turístic”, ha recalcat. “La riquesa dels nostres recursos naturals i culturals han de convertir-se en un factor clau”. “Tenim qualitat, innovació i excel·lència, però necessitem especialització, formació i promoció per a aconseguir nous objectius”.

Per tot això, ha destacat la importància de les aportacions que es realitzen per part d’experts i professionals, que és “decisiva” per a avançar cap a la qualitat, la singularitat o la diversificació del producte turístic. “L’economia de Castelló mereix que totes les administracions i totes les institucions participem en els mateixos objectius”, ha conclòs.

Leave a Reply

Your email address will not be published.